بیش از 20 گفتمان با موضوع زن در استان یزد برگزار می شود

خبرگزاری شبستان: کارشناس فرهنگی بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد، گفت: همزمان با هفته بزرگداشت مقام زن بیش از 20 گفتمان دینی با موضوع زن در سطح استان برگزار می شود.

فره طالعی، کارشناس فرهنگی بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد، ضمن تبریک فرا رسیدن ولادت حضرت زهرا(س) و روز زن از برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی، دینی و... جهت بزرگداشت هفته زن در سطح استان خبر داد و به خبرنگار شبستان گفت: 20 گفتمان دینی در سطح استان با موضوع زن برگزار می شود.

 

وی افزود: این گفتمان ها در موضوعات مختلفی مانند نقش زن در خانواده، نقش زن در اقتصاد و فرهنگ، سیره شناسی حضرت زهرا(س) و... در سطح مدارس، مساجد و هیات استان برگزار می شود.

 

طالعی، برگزاری کارگاه آموزشی سبک زندگی اسلامی را از دیگر برنامه های این سازمان دانست و افزود: این کارگاه با حضور بانوان فعال هیات مذهبی استان و همسرانشان در روز چهارم فروردین با سخنرانی استاد توانایی در محل نمازخانه سازمان تبلیغات اسلامی استان برگزار می شود.

 

وی افزود: نشست جمعیت بانوان فرهیخته، برگزاری مسابقه فرهنگی در فضای مجازی از طریق سایت تبیان، اعزام مبلغات به مجالس و مراسمات، ارسال پیامک به مربیان و توصیه به روحانیون استان در جهت پرداختن به نقش زن در منابر خود از دیگر برنامه های این سازمان در جهت بزرگداشت روز زن در استان می باشد.

 

پایان پیام/

 

کد خبر 358418

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha