توسعه مدارس صدرا در تقویت اعتقادی موثر است

خبرگزاری شبستان: مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان، با تاکید برضرورت توسعه مدارس صدرا، گفت: توسعه این مدارس در اشاعه فرهنگ دینی و تقویت بنیه اعتقادی نسل جوان موثر است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام سعید مهدوی، مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان لرستان، امروز(26 فروردین) در دیدار دانش آموزان دبیرستان های علوم و معارف صدرا در لرستان با نماینده ولی فقیه در لرستان، گفت: طبق منویات مقام معظم رهبری، مدارس صدرا در کادر سازی آینده نظام موثرند.


وی افزود: مدارس صدرا در تقویت فرهنگ دینی در جامعه و تقویت بنیه اعتقادی و اخلاقی جوانان به عنوان آینده سازان جامعه نقش بسزایی دارند.


حجت الاسلام مهدوی، با بیان اینکه باید به این مدارس نگاه ویژه ای شود، اظهار داشت: باید بستر مناسب جهت تقویت علوم انسانی در مدارس ایجاد شود.


وی با بیان اینکه هم اکنون تعداد 110 مدرسه صدرا در سطح کشور وجود دارد، بیان کرد: در استان لرستان نیز تعداد پنج مدرسه صدار وجود دارد.


مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان، با تاکید بر ضرورت همکاری مسئولان و آموزش و پرورش و خیران جهت توسعه مدارس صدرا در سطح استان، گفت: هم اکنون مدرسه صدرا شهرستان نورآباد در مکان استیجاری فعالیت می کند.


وی همچنین با اشاره به پیشرفت فیزیکی عملیات ساخت مدارس صدرا در شهرستان های کوهدشت و خرم آباد، ادامه داد: عملیات ساخت و ساز مدرسه صدرا در شهرستان کوهدشت با 50 درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجراست.


حجت الاسلام مهدوی، گفت: زمین مورد نیاز برای ساخت مدرسه صدرا شهرستان پلدختر نیز تامین شده است، که امسال عملیات ساخت و ساز این مدرسه آغاز می شود.


پایان پیام/
 

کد خبر 358951

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha