تحقیق و پژوهش از ضرورت های حوزه ورزش و جوانان است

خبرگزاری شبستان:مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد، از تحقیق و پژوهش به عنوان ضرورت های حوزه ورزش و جوانان یاد کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یزد، عباس دهقان مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد، صبح امروز(26 فروردین) در نخستین نشست هم اندیشی پژوهشی ادارات کل ورزش و جوانان منطقه چهار کشور از تحقیق و پژوهش به عنوان ضرورت های حوزه ورزش و جوانان یاد کرد.


وی بر لزوم برنامه ریزی جهت رسیدن به اهداف در فعالیت های مختلف تاکید کرد و گفت: تحقیق و پژوهش یکی از ضرورت های برنامه ریزی جهت رسیدن به اهداف تعیین شده می باشد .


دهقان ابرازامیدواری کرد: با ادغام دو حوزه جوانان و تربیت بدنی و تشکیل مرکز مطالعات و پژوهش های راهبردی وزارت ورزش و جوانان شاهد فعالیت های خوبی در بحث تحقیق و پژوهش در حوزه های ورزش و جوانان باشیم.


وی با اشاره به تشکیل منظم جلسات شورای پژوهش و فناوری ادارات کل ورزش و جوانان افزود: در این جلسات پایان نامه ها و طرح های پژوهشی در حوزه ورزش و جوانان ارائه می شود که با کاربردی شدن آن ها میتوان شاهد تحولات خوبی در حوزه جوانان و ورزش باشیم.


مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد، تصریح کرد: در استان یزد نیز قدم های خوبی در کاربردی شدن این طرح ها برداشته ایم که پس از ارائه طرح ها توسط محقق نشست هایی را با کارشناسان مربوطه در حوزه های مختلف برگزار و نتایج این تحقیقات را بررسی و در دستور کار مسئولین اجرایی قرار میدهیم که امیدوارم به نتایج و اهداف خود برسیم.


وی بر لزوم برنامه ریزی و آموزش مدرن و به روز در استان تاکید کرد و اظهار داشت: اداره کل ورزش و جوانان بستر لازم برای رشد و تعالی ورزش استان با رویکرد علمی نمودن ورزش در استان را فراهم خواهد کرد.


دهقان تصریح کرد: تنها مشکل موجود عدم وجود پست سازمانی پژوهش و تحقیقات در اداره کل تربیت بدنی استان می باشد که انشالله این موضوع به زودی رفع می شود.

 

پایان پیام/

 

 

کد خبر 358955

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha