طرح فرشتگان رحمت در قم اجرا شد

خبرگزاری شبستان: طرح فرشتگان رحمت به همت معاونت امورداوطلبان وهمکاری داوطلبین جمعیت هلال احمر استان، خیرین وخانه هاوپایگاههای داوطلبی مساجد با موفقیت اجرا شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، امیرحسین علیمردانی با اشاره به اجرای طرح فرشتگان رحمت در قم گفت:هرساله این طرح درآستانه سال جدید باحمایت خیرین، نیکوکاران وداوطلبین این جمعیت به منظور تهیه وتامین بخشی ازمایحتاج خانواده های بی سرپرست ونیازمندان اجرا می شود.

 

علیمردانی افزود : در پی برگزاری مجمع خیرین و داوطلبان و مساعدت ایشان مبلغ دوازده میلیارد ریال جمع آوری و در قالب تعداد 10هزار و دویست سبدکالاعیدانه بین خانواده های بی سرپرست و نیازمند توزیع گردید.

 

وی هدف ازاجرای این طرح را ترویج واشاعه فرهنگ غنی فعالیتهای خیرخواهانه ونیکوکاری ،تکریم ومساعدت به خانواده های نیازمند باحفظ ارزش وکرامت انسانی ،دلجویی ودلگرمی دادن به خانواده های نیازمند درشب عید وخوشحال نمودن این اقشار ضعیف درآستانه نوروزباستانی دانست.

 

لازم به ذکر است کلیه این اقلام و سبدها بدون هیچ آرم ونشانی از هلال احمر و با حفظ کرامت انسانی عزیزان نیازمند توسط داوطلبان این جمعیت به دست ایشان رسید.
 

 

پایان پیام/

کد خبر 359018

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha