کمک یک میلیارد ریالی حامیان به ایتام زنجانی

خبرگزاری شبستان: مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان از کمک یک میلیارد ریالی حامیان به ایتام زیرپوشش این نهاد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، اصغر پناهی اظهار کرد: سالانه بیش از 45 طرح مشارکتی که همه آنها برگرفته از سنت‌های حسنه اسلامی است، توسط کمیته امداد اجرا می شود.

 

وی با اشاره به اینکه یکی از عمده طرح های اجرایی کمیته امداد طرح اکرام ایتام است، اضافه کرد: کمیته امداد در راستای عمل به سنت‌های حسنه و همچنین سیره ائمه معصومان (ع) در بحث کمک به ایتام اقدام به اجرای طرح اکرام ایتام می‌کند.

 

این مقام مسئول با اشاره به اینکه طرح اکرام ایتام به منظور بهره‌مندی بیشتر ایتام و همچنین استفاده از ظرفیت خیرین و حامیان اجرایی می‌شود، افزود: در قالب این طرح حامیان و خیرین با مراجعه به سایت اینترنتی و یا دفاتر کمیته امداد نسبت به قبول کفالت ایتام اقدام می‌کنند.

 

مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان با اشاره به اینکه در حال حاضر بیش از 3 هزار حامی با کمیته امداد این شهرستان همکاری دارند، اذعان داشت: حامیان همکار با این نهاد شامل قشرهای مختلفی از جمله فرهنگیان، پزشکان، اساتید دانشگاه، مهندسان هستند.

 

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد استان زنجان، این مسئول با اشاره به همکاری مطلوب حامیان در خدمت‌رسانی به ایتام زیرپوشش این نهاد تصریح کرد: خوشبختانه با اطلاع‌رسانی انجام شده و حس مسئولیت حامیان و اعتقادات عمیق مذهبی که در بین مردم استان وجود دارد، در حال حاضر طرح اکرام ایتام یکی از طرح‌های پردرآمد کمیته امداد محسوب می‌شود.

 

گفتنی است، حامیان همکار با کمیته امداد شهرستان زنجان، اسفند سال قبل یک میلیارد ریال به ایتام زیرپوشش این نهاد کمک کردند.


پایان پیام/
 

کد خبر 359081

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha