اجرای همایش آرامش مهتاب در کانون فرهنگی و هنری باب الوائج استان یزد

خبرگزاری شبستان: مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری باب الحوائج یزد، از برگزاری همایش آرامش مهتاب همزمان با ولادت حضرت زهرا(س) در این کانون خبر داد.

رضیه باقری، مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری باب الحوائج استان یزد، ضمن تبریک فرا رسیدن ولادت حضرت زهرا(س) و هفته بزرگداشت مقام زن از برگزاری همایش آرمش بهاری در این کانون خبر داد، به خبرنگار شبستان از یزد، گفت: این همایش با محوریت نقش زن در خانواده و جامعه از دیدگاه حضرت زهرا(س) و با سخنرانی استاد آبایی از اساتید مطرح حوزه مشاوره و خانواده استان برگزار می شود.

 

وی زمان برگزاری این همایش را جمعه 29 فروردین اعلام کرد و افزود: همایش آرامش مهتاب از ساعت 9 صبح آغاز و پس از سخنرانی مراسم مولودی خوانی ویژه بانوان برگزار می شود.

 

وی برگزاری گفتمان خانواده و سلامت روان زنان را از دیگر برنامه های این کانون به مناسبت روز زن دانست و افزود: این گفتمان چهارشنبه 27 اردیبهشت با سخنرانی خانم منتظری برگزار می شود.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری باب الحوائج استان یزد، از اجرای همایش راهپیمایی روز زن توسط بانوان این کانون خبر داد و اظهار داشت: این همایش پنجشنبه (4 اردیبهشت) از مسجد باب الحوائج به سمت پارک بزرگ شهر برگزار می شود.

 

وی افزود: راه اندازی تیم تنیس بانوان کانون یکی دیگر از فعالیت های هفته بزرگداشت زن در این کانون می باشد.

 

پایان پیام/

کد خبر 359230

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha