حضرت زهرا(س) الگویی بی بدیل برای زنان مسلمان است

خبرگزاری شبستان: نماینده ولی فقیه در لرستان، با اشاره به دسیسه های دشمنان در قالب هجمه های فرهنگی، گفت: ارتقای فرهنگ و سیره و منش ائمه معصومین (ع) مهم ترین راه مقابله با دسیسه های دشمنان است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام سید احمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان، شب گذشته (26 فروردین) در دیدار مدیرکل امور بانوان استان در بیت امام جمعه خرم آباد، گفت: باید ائمه معصومین (ع) به عنوان الگویی کامل به نسل جوان و نوجوان جامعه معرفی شوند.


وی با اشاره به دسیسه های فرهنگی دشمنان، افزود: امروز دشمنان با بهره گیری از فضای مجازی و ماهواره ها در قالب تولید سریال های خانوادگی فارسی زبان به دنبال رواج بی بند و باری در جامعه هستند.


حجت الاسلام میرعمادی، با بیان اینکه دشمنان در این دسیسه ها کانون خانواده ها و زندگی جوانان را مورد حمله قرار داده اند، اظهار داشت: دشمنان می خواهند بین نسل جوان و نوجوانان و ارزش ها و عقاید دینی و اسلامی فاصله ایجاد کنند.


نماینده ولی فقیه در لرستان، با تاکید بر اینکه ارتقای فرهنگ دینی در جامعه مهم ترین راه مقابله با دسیسه های دشمنان است، افزود: باید الگوهای دینی به نسل جوانان شناسانده شوند.


وی با اشاره به رهنمود های رهبر معظم انقلاب در خصوص فرهنگ، خاطرنشان کرد: دفترامور بانوان استانداری باید بیش از گذشته به کیفیت‌بخشی برنامه‌های فرهنگی در حوزه بانوان توجه داشته باشد.


حجت الاسلام میرعمادی اذعان داشت: دفتر امور بانوان باید با ویژه شناسایی بانوان توانمند و نخبه بتواند از توانمندی آنان در حوزه های مختلف فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی بهره بگیرد.


لیلا سلاحورزی، مدیرکل امور بانوان استانداری لرستان، نیز در این دیدار با ارائه گزارشی از برنامه های این نهاد در سال جاری گفت: برنامه های این نهاد با رویکرد فرهنگی و در راستای تحقق شعار سال اقتصاد، فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی دنبال می شود.


وی همچنین با بیان اینکه برنامه های مختلفی جهت گرامیداشت هفته زن در این استان تدوین شده است، ادامه داد: در هفته زن بالغ بریک هزار و500 در این استان اجرایی می شود.


پایان پیام/
 

کد خبر 359231

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha