همزمان با هفته زن؛جشن بزرگ بین‌المللی بانوی مهر برگزار می‌شود

خبرگزاری شبستان: رییس بسیج جامعه زنان کشور ضمن تشریح برنامه‌های این سازمان در هفته زن از برگزاری جشن بزرگ بین‌المللی بانوی مهر خبر داد.

مینو اصلانی، رییس بسیج جامعه زنان کشور در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان با بیان اینکه رویکرد امسال برنامه‌های ما در هفته زن ،بسیج با توجه به جایگاه زن در خانواده برگزار می شود، گفت: بر همین مبنا برنامه‌های متنوعی از جمله برپایی جشن میلاد در 500 شهر کشور به صورت متمرکز برگزار می شود.

 

وی همچنین از برگزاری جشن‌های مختلف در طول هفته زن در سطح پایگاه‌های بسیج خبر داد و اظهار کرد: در شش نقطه عشایری کشور با حضور 2 هزار زن عشایری در قالب 15 هزار پایگاه ،جشن‌های ویژه خانم‌های عشایر برگزار می‌شود.

 

اصلانی از برگزاری جشن بزرگ بین‌المللی با عنوان بانوی مهر در هفته زن و روز مادر خبر داد و تصریح کرد: این جشن با حضور خانم‌های اهل سنت و اهل تشیع در برج میلاد با سخنرانی آقای لاریجانی برگزار می‌شود و همچنین از 15 نفر از بانوان نخبه شیعه و سنی کشور نیز در این برنامه تجلیل به عمل می‌آید.

 

رییس بسیج جامعه زنان کشور خاطرنشان کرد: برگزاری جشن‌های ویژه برای دانش‌اموزان دختر، اهدای شاخه‌های گل به زنان در سطح معابر و میادین و تهیه روزنامه دیواری از دیگر برنامه‌های بسیج جامعه زنان کشور در این هفته می‌باشد.

 

وی با بیان اینکه برگزاری نشست‌های علمی در راستای تبیین جایگاه زن مسلمان با رویکرد پیام مقام معظم رهبری به کنگره هفت هزار زن شهید از جمله برنامه‌های ما در هفته زن است، گفت: برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی و هم‌اندیشی در سطح دانشگاهی و بررسی جایگاه زن در غرب نیز از دیگر برنامه‌های ما در هفته زن می‌باشد.

 

پایان پیام/
 

کد خبر 359317

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha