برنامه ریزی برای اوقات فراغت جوانان مهمترین شیوه مقابله باجنگ نرم دشمن

خبرگزاری شبستان: معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان یزد، برنامه ریزی برای اوقات فراغت جوانان و نوجوانان را مهم ترین شیوه برای مقابله با جنگ نرم دشمنان دانست.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یزد، علی سرداری معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان یزد، ظهر امروز(27 فروردین) در اولین جلسه کار گروه تخصصی پرورشی، فرهنگی و تربیت بدنی شورای آموزش و پرورش در سال 93 که با موضوع بررسی راه های ارتقاء طرح اوقات فراغت دانش آموزان و چگونگی بهره مندی از امکانات سایر دستگاه ها با حضور نمایندگان برخی از دستگاه های فرهنگی استان تشکیل شد گفت: برنامه ریزی مناسب جهت ساعات فراغت جوانان و نوجوانان از مهم ترین شیوه های مقابله با آسیب های اجتماعی و فرهنگی و به ویژه جنگ نرم دشمنان است.

 

وی با اشاره به دغدغه های مقام معظم رهبری در بحث فرهنگ جامعه افزود: تمام برنامه ریزی ها و اقدامات باید در راستای تحقق منویات رهبری در جامعه باشد.

 

سرداری با اشاره به فرا رسید فصل تابستان و تعطیل شدن مدارس گفت: ایام تابستان بهترین فرصت برای آموزش دانش آموزان در حوزه های مهارتی، فرهنگی و اجتماعی است.

 

وی از کلیه اعضا خواست برنامه های خود را در چارچوب احیا و تقویت سبک زندگی ایرانی و اسلامی و به خصوص سبک زندگی بومی و سنتی مردمان سخت کوش استان دارالعباده یزد عملیاتی کنند.

 

پایان پیام/

 

کد خبر 359350

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha