کانون های مساجد مهمترین نهاد برای پرکردن اوقات فراغت جوانان

خبرگزاری شبستان: مسئول دبیرخانه کانون مساجد چهارمحال و بختیاری، گفت: کانون های مساجد به عنوان یکی از پرمخاطب ترین نهادها بستر مناسبی برای پرکردن احسن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان هستند.

حجت الاسلام مراد یوسفی، مسئول دبیرخانه کانون مساجد چهارمحال و بختیاری، امروز(28فروردین) با بیان این مطلب به خبرنگار شبستان گفت: کانون های مساجد، با اجرای برنامه های فرهنگی نقش بسیار مهمی در غنابخشی به برنامه‌های اوقات فراغت جوانان دارند.

 

وی با تاکید بر آموزش محور بودن برنامه‌های اوقات فراغت افزود: آموزش تنها به کتب درسی و به سال تحصیلی محدود نمی شود بلکه باید زمینه آموزش‌های مختلف را برای جوانان و نوجوانان فراهم کرد تا از اوقات فراغت خود به خوبی استفاده کنند.

 

مسئول دبیرخانه کانون مساجد چهارمحال و بختیاری، غنابخشی به برنامه‌های اوقات فراغت را تکمیل چرخه آموزش دانش آموزان و دانشجویان در طول سال عنوان کرد و گفت: مساجد به عنوان یکی از پرمخاطب ترین نهادها بستر مناسبی برای پرکردن احسن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان هستند.

 

وی با اشاره به اینکه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد از زیرمجموعه‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هستند، افزود: اکنون 353 کانون در سطح استان چهارمحال وبختیاری به ارائه برنامه‌های مختلف فرهنگی، دینی و هنری می‌پردازند و جوانان می توانند با شرکت در این برنامه ها اوقات فراغت خوبی داشته باشند.

 

حجت الاسلام مراد یوسفی، با بیان اینکه از تعداد کانون‌های ذکر شده 80 درصد ویژه برادران و 20 درصد دیگر نیز ویژه خواهران است، اضافه کرد: 60درصد کانون‌های فرهنگی مساجد دارای پایگاه های طرح اوقات فراغت می باشند.

 

پایان پیام/
 

کد خبر 359458

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha