طرح پژوهشی جهت نهادینه کردن فرهنگ نماز ضروری است

خبرگزاری شبستان:استاندار لرستان با تاکید بر ضرورت برنامه ریزی مناسب جهت ارتقای فرهنگ نماز در جامعه، از اجرای طرح های پژوهش محور جهت نهادینه شدن فرهنگ نماز در استانداری لرستان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، هوشنگ بازوند، استاندار لرستان شب گذشته (27فروردین) در جلسه ستاد اقامه نماز استان گفت: جهت نهادینه شدن فرهنگ اقامه نماز در جامعه باید برنامه های علمی و علمی تدوین شود.


وی با تاکید بر ضرورت انجام پژوهش جهت ارتقای فرهنگ اقامه نماز در جامعه، افزود: در این راستا کارگروه پژوهش و فن‌آوری در استانداری لرستان تشکیل می شود.


بازوند، اظهار داشت: این کارگروه به ریاست معاون توسعه و منابع انسانی جهت نهادینه کردن فرهنگ نماز و توسعه طرح های پژوهشی نماز تشکیل می شود.


استاندار لرستان، با اشاره به اهداف فرهنگی شعار سال، افزود: عزم عمومی مسئولان جهت نهادینه شدن فرهنگ نمازضروری است.


وی با بیان اینکه برنامه‌ریزی‌ در حوزه نماز تکلیف دینی و اعتقادی است، خاطرنشان کرد: نهادینه شدن فرهنگ اقامه نماز موجب سلامت و ارتقای اقتصاد سالم در جامعه می شود.


بازوند با تاکید بر ضرورت برنامه ریزی مناسب توسط مسئولان نهادهای اجرایی استان جهت تحقق اهداف ستاد اقامه نماز، گفت: شهرداران استان نیز باید در هرشهر میدانی را به نام نماز نامگذاری کنند.


پایان پیام/
 

کد خبر 359504

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha