حکومت های مدعی اسلام در کشتار مسلمانان با مشرکان همراه شدند

معاون سیاسی، امنیتی استاندار آذر بایجان شرقی گفت: حکومت های مدعی اسلام در کشتار مسلمین با مشرکان همراه شده و فرمایشات صریح قرآن را زیر پا گذاشته اند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از آذربایجان شرقی، پرویژ آژیده، معاون سیاسی، امنیتی استاندار آذربایجان شرقی روز گذشته (13 اردیبهشت) در دیدار با جمعی از فرهیختگان علمی و فرهنگی این استان بر ضرورت بیداری جهان اسلام در مورد تحولات منطقه تاکید کرد.


معاون سیاسی، امنیتی استاندار آذربایجان شرقی گفت: زیرساخت ها و علل خیزش کنونی جهان اسلام که الهام گرفته از ایران اسلامی است باید به دقت بررسی شود.


وی با اشاره به شرایط حاکم بر کشور بحرین ادامه داد: چهره کریه استکبار در جنایات بحرین مشخص است و کسانی که دم از حقوق بشر و آزادی می زنند، امروز در قبال جنایات بحرین سکوت کرده و در کشتار مردم همکاری و همراهی می کنند.


آژیده افزود: آمریکا برای حفظ پایگاه نظامی خود در بحرین در کشتار مردم مظلوم این کشور که تنها برای احقاق حق خود در خیابان ها حاضر شدند، مشارکت و همراهی دارد.


معاون سیاسی، امنیتی استاندار آذربایجان شرقی یادآور شد: در واقع امروز موضوعات پاک و مقدسی مانند آزادی و حقوق انسان ها دستمایه ای برای اهداف نامقدس غرب و استکبار شده است.


آژیده افزود: حکومت های مستبد و طاغوتی که مدعی اسلام و تبعیت و فهم قرآن هستند، همراه با مشرکان و کفار به کشتار مسلمانان می پردازند.


وی یادآور شد: تعالیم اسلامی بر نصرت و یاری مسلمانان و رسیدگی به حال مظلومان تاکید دارد و این در حالی است که مدعیان اسلام به رفتاری بالعکس این اقدام می کنند.


معاون سیاسی، امنیتی استاندار آذربایجان شرقی گفت: جامعه امروز ایران اسلامی با روشنگری و بیداری اساتید و معلمان فرهیخته از حقیقت این جنایات آگاه هستند.


پایان پیام/
 

کد خبر 35951

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha