کانون های مساجد مهم ترین نهاد برای پرکردن اوقات فراغت جوانان

خبرگزاری شبستان: مسئول دبیرخانه کانون مساجد چهارمحال و بختیاری، گفت: کانون های مساجد به عنوان یکی از پرمخاطب ترین نهادها بستر مناسبی برای پرکردن احسن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان هستند.

حجت الاسلام مراد یوسفی، مسئول دبیرخانه کانون مساجد چهارمحال و بختیاری، امروز(28فروردین) با بیان این مطلب به خبرنگار شبستان گفت: کانون های مساجد، با اجرای برنامه های فرهنگی نقش بسیار مهمی در غنابخشی به برنامه‌های اوقات فراغت جوانان دارند.

 

وی با تاکید بر آموزش محور بودن برنامه‌های اوقات فراغت افزود: آموزش تنها به کتب درسی و به سال تحصیلی محدود نمی شود بلکه باید زمینه آموزش‌های مختلف را برای جوانان و نوجوانان فراهم کرد تا از اوقات فراغت خود به خوبی استفاده کنند.

 

مسئول دبیرخانه کانون مساجد چهارمحال و بختیاری، غنابخشی به برنامه‌های اوقات فراغت را تکمیل چرخه آموزش دانش آموزان و دانشجویان در طول سال عنوان کرد و ادامه داد: مساجد به عنوان یکی از پرمخاطب ترین نهادها بستر مناسبی برای پرکردن احسن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان هستند.

 

وی با اشاره به اینکه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد از زیرمجموعه‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هستند، تصریح کرد: اکنون 353 کانون در سطح استان چهارمحال و بختیاری به ارائه برنامه‌های مختلف فرهنگی، دینی و هنری می‌پردازند وجوانان می توانند با شرکت در این برنامه ها اوقات فراغت خوبی داشته باشند. 

 

حجت الاسلام مراد یوسفی، در ادامه خاطر نشان کرد: از تعداد کانون‌های ذکر شده 80درصدکانون ویژه برادران و 20درصد کانون دیگر نیز ویژه خواهران است.

 

وی افزود: 60درصد کانون‌های فرهنگی مساجد دارای پایگاه های طرح اوقات فراغت می باشند.

 

لازم به ذکر است، اولین جلسه طرح اوقات فراغت (آسمانی ها) تحت عنوان ستاد اوقات فراغت تابستان 93 در دبیرخانه کانون مساجد استان برگزار شد که در این جلسه آئین ستاد اوقات فراغت سال92 بررسی و پیشنهادات لازم نیز عنوان شد.

 

پایان پیام/
 

کد خبر 359528

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha