حضور بانوان عضو کانون های مساجد ایلام در نماز جمعه

خبرگزاری شبستان: بانوان عضو کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام ظهر امروز(29 فروردین) به مناسبت روز زن در نماز عبادی و سیاسی جمعه حضور یافتند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، حجت الاسلام علی چراغی پور، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام، در حاشیه برگزاری نماز جمعه ایلام، گفت: با هماهنگی ها صورت گرفته در آستانه میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا(س) بانوان کانون های مساجد حضوری گسترده در نمازهای جمعه داشته اند.


وی، ابراز کرد: بانوان حضور کانون های مساجد با حضور گسترده خود در محل های برگزاری نماز جمعه بر الگوگیری از سیره زندگی فاطمه زهرا(س) تاکید کرده و با آرمان های مقدس انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی به مناسبت میلاد حضرت امام خمینی(ره) تجدید میثاق کردند.


مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام، با بیان اینکه 241 کانون مسجد در حال حاضر در نقاط مختلف روستایی و شهری این استان فعالیت دارند، افزود: در حدود 90 کانون فرهنگی و هنری مسجد در نقاط مختلف استان فعالیت های ویژه ای در خصوص بانوان و ترویج فرهنگ و عفاف و حجاب در استان برگزار می کنند.


چراغی پور، یادآور شد: به مناسبت روز زن و میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) همایش بزرگ کوثر ولایت با حضور بانوان عضو کانون های فرهنگی و هنری مساجد در مرکز این استان برگزار می شود که از بانوان شهر ایلام برای شکرت در این مراسم فرهنگی دعوت می شود.


پایان پیام/
 

کد خبر 359675

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha