انتقاد نماینده مردم قم در مجلس از عدم حمایت از دبیرخانه شعر آیینی

خبرگزاری شبستان: نماینده مردم قم در مجلس با اشاره به فعالیت دبیرخانه شعر آیینی کشور در قم گفت: این یک افتخار برای ما به حساب می‌آید ولی آنگونه که باید از این دبیرخانه حمایت نمی‌شود که باید در این زمینه تلاش کرد

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، احمد امیرآبادی جمعه شب (29 فروردین) در حاشیه پنجمین کنگره شعر فاطمی در جمع خبرنگاران گفت: باید از ظرفیت هنر در خصوص اهل بیت(ع) استفاده کنیم تا از همه نظر آنها را معرفی کنیم.


وی بیان داشت: شعر آیینی در این زمینه نقش بسیار مهمی دارد و می‌تواند در زمینه گسترش معارف و همچنین ترویج فرهنگ اهل بیت(ع) موثر باشد.


امیرآبادی با اشاره به فعالیت دبیرخانه شعر آیینی کشور در قم گفت: این یک افتخار برای ما به حساب می‌آید ولی آنگونه که باید از این دبیرخانه حمایت نمی‌شود که باید در این زمینه تلاش کرد.


نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: بسیاری از استان‌ها امکانات بسیاری را به دبیرخانه ارائه داده و خواستار استقرار آن در استان خود هستند که نباید دبیرخانه از قم خارج شود.


وی گفت: مسئولان شهر قم موظف هستند از این دبیرخانه حمایت کنند و اینکه می‌بینیم شاعران جوان پرشور از سراسر کشور در این کنگره ملی شرکت کرده‌اند باید برای ما به عنوان یک فرصت و ظرفیت مناسب تلقی شده و به بهترین وجه از این ظرفیت عظیم بهره‌برداری کنیم.


پایان پیام/

کد خبر 359731

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha