روز زن، فرصت مناسبی برای ترویج معارف فاطمی است

خبرگزاری شبستان: فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام، گفت: روز زن، فرصت مناسبی برای ترویج و گسترش الگوی سیره زندگی و ترویج فرهنگ فاطمی در جامعه است.

سردار سید صادق حسینی، فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام، صبح امروز(30 فروردین) در گفت و گو با خبرنگار شبستان در ایلام، اظهار کرد: بانوان قشری اثرگذار در جامعه و مبدأ تحول هستند.


وی، با اشاره به اینکه زنان در انقلاب اسلامی نقش مهمی بر عهده داشته اند، افزود: زنان و بانوان جامعه اسلامی در طول دوران 8 سال دفاع مقدس دوشادوش مردان از سرزمین و کیان اسلامی دفاع کرده و در خانواده و جامعه نقش خود را به خوبی ایفا کردند.


فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام، با اشاره به اینکه وجود زن زینت بخش آفرینش انسان و افق روح او تجلیگاه رحمت است، ابراز کرد: با توجه به تهاجمات فرهنگی و جنگ نرم دشمنان، لزوم گسترش فرهنگ و سیره فاطمی در جامعه اسلامی امروز یک امر ضروری است.


سردار حسینی، در ادامه با تاکید بر الگو گرفتن بانوان جامعه از حضرت فاطمه زهرا(س) یادآور شد: فرهنگ فاطمی و اسلامی می تواند زنان و بانوان جامعه اسلامی از آسیب ها و خطراتی که دشمنان نظام اسلامی و انقلاب در زمینه اعتقادات، باورها و سبک زندگی ایجاد کرده اند مصون نگاه دارد.


وی، در ادامه با اشاره به برگزاری جشن بزرگ میلاد کوثر و هفته زن، اظهار کرد: هدف از برگزاری این جشن گسترش فرهنگ و سیره فاطمی در جامعه اسلامی، معرفی الگوهای اسلامی انقلابی برای زنان مسلمان و تبیین عفاف و حجاب است.


فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام، با اشاره به افزایش بصیرت سیاسی بانوان با محوریت جایگاه و مسئولیت زن، خاطرنشان کرد: در این روز بانوان با طرح حرکت بزرگ جامعه زنان در شهرستان ها و استان علیه شبکه های ماهواره ای بیگانه همگام و همراه شوند.


گفتنی است، جشن بزرگ میلاد کوثر، بزرگداشت مقام زن و مادر با حضور خواهران بسیجی شهرستان ایلام و عموم بانوان ایلامی روز یکشنبه مورخ 31 شهریور ماه ساعت 15 عصر در محل سالن شهید غیوری زاده سپاه ناحیه ایلام برگزار می شود.


پایان پیام/
 

کد خبر 359787

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha