عصر شکوفایی ولایت در جهان فرا رسیده است

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه عصر، عصر شکوفایی ولایت در جهان است، گفت: امروز دنیا فهمیده است که موفق ترین نظام در عرصه های مدیریتی، نظام مطلقه ولایت فقیه است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان، آیت الله سید احمد خاتمی، نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری، شب گذشته ( 13 اردیبهشت) در جمع باشکوه عزاداران فاطمی در مجتمع مسکونی رفاهی صدا و سیمای کرمان، گفت: زندگی حضرت زهرا (س) سراسر درس ولایت مداری برای مسئولان و همه آحاد مردم است.
وی با تشریح زندگی سراسر رنج حضرت صدیقه طاهره پس از رحلت رسول گرامی اسلام (ص)، خاطرنشان کرد: پس از پیامبر اکرم (ص) حضرت زهرا چند حرکت پیوسته داشت که اولین آن را خواندن خطبه فدکیه بود.
نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه این خطبه در عرصه دفاع جانانه از مولا علی (ع) قرائت شده است، خاطر نشان کرد: خطبه فدکیه یک دوره کامل موارد توحیدی و الهی و ورود در مسائل سیاسی جامعه آن روز است.
وی حضور حضرت زهرا به همراه همسرش علی (ع) و حسنین به خانه مهاجر و انصار در چهل شب پس از رحلت پیامبر(ص) را از دیگر حرکت های ایشان عنوان و گفت: در این دیدارها ایشان این سؤال را مطرح می کردند که چرا حضرت علی (ع) را همراهی نکردید؟
آیت الله خاتمی در ادامه با اشاره به اینکه تلاش دشمنان انقلاب اسلامی ایران همواره این است که کاری کنند تا مسلمانان، به ویژه جامعه ایرانی از سیاست کناره گیری کنند، تصریح کرد: تبلیغ از سکولاریزم را در برنامه خود گذاشته اند و این به معنای جدایی دین از سیاست است.

وی با بیان به اینکه دشمنان ضد انقلاب قیچی دو تیغه ای را برای بریدن اسلام ناب محمدی به دست گرفته اند، تاکید کرد: یک تیغه این قیچی روشنفکران بی ایمان هستند.

امام جمعه موقت تهران، تیغه دیگر این قیچی را برخی از چهره های مقدس و مذهبی و برخی هئیت های مذهبی دانست و گفت: مجلس عزایی که برای اهل بیت گرفته می شود اگر نام امام راحل و شهدا و ولایت برده نشود، همان تیغه دوم قیچی است.
وی خاطر نشان کرد: حضرت زهرا (س) دین را از سیاست جدا نمی دانست و اگر کسی در خط حضرت زهرا (س) نیست باید بداند این تیغه، اسلام ناب محمدی را قیچی می کند.
آیت الله خاتمی با بیان اینکه در تحریکات سیاسی چهار محور مطرح است، افزود: برخی شخص محورند و نظام سلطنتی کشور بحرین همین گونه است که حدود 40سال یک خاندان بر مردم حاکم است.
وی بحرین را خانه دوم امریکا و حیات خلوت سعودی ها معرفی کرد و افزود: قصه بحرین با همه کشورها یی که در آنها انقلاب شده است، متفاوت است.
نماینده مردم در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه پایه پنجم دریایی آمریکا در کشور بحرین است، اذعان داشت: از دست دادن بحرین برای آنها کابوسی بزرگ است و برای همین برای حمایت از آن دست به وحشیانه ترین جنایت ها می زنند.
وی محوریت دوم تحریکات سیاسی را حزب محوران دانست و گفت: حزب بعثت عراق، حزب دموکرات و جمهوری خواه آمریکا، حزب حاکم بر کشورهای روسیه و چین از این نوع هستند.
عضو هئیت رئیسه مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه برخی عوام فریبانه می گویند ما مردم محوریم، خاطر نشان کرد: هوشیار باشید که این گونه افراد از مردم به عنوان سکوی پرش استفاده می کنند و به نام حکومت های دموکراسی از آنها استفادهای ابزای دارند.
وی سخن دین مبین اسلام را خدا محوری اعلام کرد و گفت: نظام علوی می گوید: خط، خط خدا و قانون، قانون خداست.
آیت الله خاتمی با تاکید بر اینکه هیچگاه از حق و ولایت اهل حق جدا نشوید، افزود: خدا از انسان های متنوع و جو زده بدش می آید، چرا که بعضی ها طرف چیزی را می گیرند که جمعیت بیشتری آن را حمایت می کند.
وی تصریح کرد: در مسئله ولایت امیر المومنین (ع) هیچ کس با فاطمه(س) همراه نبود ولی این بانوی بزرگوار هیچ وقت اسیرجو نشد و راه حق را انتخاب کرد.
نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه عصر، عصر شکوفایی ولایت در جهان است، گفت: امروز دنیا فهمیده است که موفق ترین نظام در عرصه های مدیریتی، نظام مطلقه ولایت فقیه است.
وی خاطرنشان کرد : پیشرفت های کشور اسلامی ایران در زمینه های فن آوری هسته ای، نانو، هوا و فضاو ... جز در سایه مدیریت ولایت فقیه حاصل نمی شد.
آیت الله خاتمی با اشاره به اینکه باید فاطمه وار در مقابل جو ولایت گریزی و ولایت ستیزی ایستاد، گفت: اگر حمایت ها و راهنمایی های مدبرانه مقام معظم رهبری در اجرای طرح هدفمند کردن یارانه ها نبود، این طرح در همان ابتدا عبث می ماند.
وی با اشاره به اینکه افزایش قیمت انرژی ها مردم را دچار مشکلاتی کرده است، خطاب به دولت، بیان داشت: دولت باید در جراحی اقتصادی سعی کند که کمترین خون ریزی را داشته باشد.
نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: دشمنان تبلیغ از سکولاریسم را در برنامه خود گذاشته اند که این نیز همان جدایی دین از سیاست را دنبال می کند.

پایان پیام/

کد خبر 35980

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha