فرهنگ، بر تمامى ابعاد اجتماعى حاکم باشد

خبرگزاری شبستان: مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال وبختیاری، گفت: نقطه مرکزى فرمایشات مقام معظم رهبرى این بود که باید فرهنگ در کشور ما بر تمامى ابعاد اجتماعى حاکم باشد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حسین گنجی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال وبختیاری، امروز (30فروردین) در اولین جلسه شورای فرهنگ عمومی که در خصوص طرح بیانات مقام معظم رهبری در نوروز 1393 و شعار سال «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» در دفتر نماینده ولی فقیه تشکیل شد، گفت: بیانات مقام معظم رهبری در خصوص فرهنگ، وظیفه این شورا را سنگین تر کرده است.

 

وی همچنان ریشه مسائل اقتصادی را فرهنگی دانست و تصریح کرد تا جامعه رشد فرهنگی نکند، اقتصاد هم رشد نخواهد کرد از این رو جامعه را باید به سمت جامعه اخلاقی سوق داد.

 

دبیر شورای فرهنگ عمومی چهارمحال وبختیاری، در ادامه با توجه به اهمیت فرهنگ افزود: نقطه مرکزى فرمایشات مقام معظم رهبرى این بود که باید فرهنگ در کشور ما بر تمامى ابعاد اجتماعى حاکم باشد و تکیه ‏‌گاه اقتصاد و سیاست در نظر گرفته شود و براى فرهنگ و کار فرهنگى در کشور یک سرمایه ‏‌گذارى ویژه و فوق ‌‏العاده صورت بگیرد.

 

لازم به ذکر است، در ادامه جلسه دیگر اعضای شورای فرهنگ عمومی به ارائه نظرات خود درخصوص دستور جلسه به منظور دستیابی به راهکارهای لازم در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری و شعار سال پرداختند.

 

پایان پیام/
 

کد خبر 359825

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha