برگزاری جشن میلاد حضرت فاطمه (س) در حرم چهارم اهل البیت

خبرگزاری شبستان: مسئول روابط عمومی اداره‌ کل اوقاف کهگیلویه و بویراحمد گفت: جشن میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) امشب بعد از نماز مغرب و عشا‌ در حرم چهارم اهل البیت، حضرت بی بی حکیمه (س) برگزار می ‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، رامین چرومی، مسئول روابط عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد ظهر امروز (30 فروردین) در جمع خبرنگاران با بیان این که جشن میلاد حضرت فاطمه (س) امشب در حرم مطهر حضرت بی بی حکیمه(س) برگزار می ‌شود، گفت: این جشن با حضور مدیرکل اوقاف و امور خیریه اصفهان، هیئت همراه و مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان در این حرم مطهر برگزار می ‌شود.

وی افزود: این جشن با مولودی ‌خوانی، شعرخوانی و برگزاری مسابقه فرهنگی همراه است.

چرومی هم ‌چنین از برگزاری جشن میلاد در حرم مطهر امامزاده عبدالله(ع) شهر یاسوج خبر داد و بیان داشت: این جشن ساعت 17 امروز و با همکاری هیئت امنای این امامزاده برگزار می ‌شود.

این مسئول اطلاع رسانی عنوان کرد: حضرت فاطمه زهرا(س) اسوه همه زنان عالم است و الگو گرفتن از این بانوی بزرگ با توجه به صداقت و شایستگی ایشان گره‌ گشای‌ هر مشکلی است.

چرومی خاطرنشان کرد: حضرت زهرا(س) بانوی بزرگ اسلام با وجود تمام سختی ‌ها و مشقت‌ ها دست از حمایت از امام و مولای خویش حضرت علی(ع) برنداشت و در واقع زنان ما باید از رشادت ‌ها و شهادت حضرت زهرا(س) درس بگیرند.

مسئول روابط عمومی اداره ‌کل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد گفت: شهادت این بانو چیزی جز رشادت و ایثار نبود که نیاز است زنان ایران در عرصه ‌های مختلف و گوناگون با الگو گرفتن از این بزرگوار راه‌ ها و مسیر ترقی و پیشرفت را با حفظ حجاب و عفاف خود طی کنند.

چرومی اذعان داشت: توجه به زندگی ائمه، بزرگان دین و شناسایی شخصیت این بزرگان به مردم و به ‌خصوص نسل جوان ما همه راه رسیدن و به‌ تحقق پیوستن شعار سال یعنی فرهنگ با "عزم ملی و مدیریت جهادی" است.

وی در پایان، گفت: برگزاری مراسمات جشن و سوگواری ائمه(ع) در کنار جوار امامزادگان این استان باعث شناخت و آشنایی بیشتر مردم با راه‌ ها و اهداف بزرگان دین می ‌شود.

پایان پیام/

کد خبر 359991

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha