صدا و سیما در خدمت معلمان است/برنامه های شبکه باران در هفته معلم

خبرگزاری شبستان: معاون صدا و سیمای مرکز گیلان با اشاره به برنامه‌های شبکه استانی باران خاطرنشان کرد: صدا و سیما در خدمت معلمان و حوزه تعلیم و تربیت است.

باقر باقرزاده، معاون صدا و سیمای مرکز گیلان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان با اشاره به برنامه‌های شبکه استانی باران به مناسبت هفته معلم اظهار کرد: تجلیل از مقام معلم، تجلیل از صبر، متانت، خرد، تربیت و ارزش‌های والاست.

 

وی صدا و سیما را در خدمت معلمان و حوزه تعلیم و تربیت دانست و گفت: صدا و سیمای گیلان برنامه‌های تولیدی و مناسبتی خوبی برای هفته معلم تدارک دیده است.


معاون صدا و سیمای مرکز گیلان با بیان اینکه در بخش حوزه سیما برنامه در مسیر توسعه و برنامه خانواده با موضوع هفته معلم اجرا می‌شود، اعلام کرد: برنامه شبانگاهی که پرمخاطب ترین برنامه شبکه استانی باران است با دعوت از معلمان شاخص استان دنبال می‌شود.


وی با اشاره به حضور معلمان و مدیران آموزش و پرورش در ویژه برنامه دریچه، یادآور شد: فیلم‌های سینمایی، تله فیلم و برنامه‌های تامینی که از مرکز ارسال می‌شود در هفته معلم از شبکه استانی باران نمایش داده می‌شود.


باقرزاده در ادامه افزود: در حوزه خبر، تولید و پخش سه گزارش ویژه خبری در دستور کار صدا و سیما برای هفته معلم است.


وی اذعان کرد: صدا و سیما آمادگی دارد در همه بخش‌های خبری برنامه‌های تجلیل از معلمان در سراسر استان را انعکاس دهد.


معاون صدا و سیمای مرکز گیلان از تدارک و تولید گفتگوی ویژه خبری با حضور مدیرکل آموزش و پرورش گیلان خبر داد و گفت: در هفته معلم برنامه تفسیر هفتگی با موضوع تبیین شخصیت شهید مطهری اجرا می‌شود.


باقرزاده به برنامه‌های معاونت صدای مرکز گیلان در هفته معلم اشاره و اعلام کرد: در حوزه صدا نیز به صورت روزانه از معلمان برجسته استان برای مصاحبه و گفتگو دعوت می شود.


پایان پیام/

کد خبر 360032

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha