برگزاری مسابقه قصه گویی آنلاین به مناسبت هفته معلم در گیلان

خبرگزاری شبستان:سرپرست اداره کتابخانه‌های عمومی گیلان گفت:برپایی نمایشگاه کتاب، عضویت رایگان معلمین در کتابخانه‌های استان وبرگزاری مسابقه کتابخوانی و قصه گویی آن لاین به مناسبت هفته معلم درگیلان برگزار می‌‌شود.

هادی بادروح، سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان گیلان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، از کتابداران به عنوان معلمان تاریخ بشریت یاد کرد و گفت: نقش پر رنگ این قشر فرهنگی در رسیدن به یک جامعه آرمانی انکارناپذیر است.


وی همچنین با اشاره به در پیش بودن گرامیداشت روز معلم، اظهار کرد: در سراسر کنتابخانه‌های عمومی گیلان برنامه‌های ویژه‌ای به مناسبت هفته معلم برگزار می‌شود.


سرپرست اداره کتابخانه‌های عمومی استان گیلان خاطرنشان کرد: عضویت رایگان و خانوادگی معلمان در روز معلم، تجلیل از پدران و مادران کتابداران استان از برجسته ترین این برنامه‌هاست.


وی اضافه کرد: در هفته معلم مسابقات کتابخوانی از آثار استاد شهید مرتضی مطهری در کتابخانه‌های عمومی سراسر استان از جمله برنامه‌های اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان برگزار می‌شود.


بادروح یادآور شد: نقد و بررسی آثار استاد مطهری در کانون ادبی و شعر اداره کتابخانه های عمومی استان گیلان از دیگر برنامه های این نهاد در هفته معلم است.


وی از برگزاری نمایشگاه کتاب از آثار شهید مطهری در برخی مدارس استان گیلان خبر داد و گفت: برگزاری مسابقات قصه گویی آن لاین به مناسبت هفته معلم در اردیبهشت امسال در گیلان برگزار می شود.


سرپرست اداره کتابخانه‌های عمومی استان گیلان همچنین گفت: در هفته معلم به اعضای کتابخانه‌های استان گیلان با موضوع قدردانی از مقام معلم پیامک‌هایی ارسال می‌شود.


وی همچنین اعلام آمادگی کرد: اداره کل کتابخانه‌های گیلان در کنار هر کتابخانه یک سالن اجتماعات دارد که برای برگزاری جشن‌های هفته معلم می‌تواند در اختیار آموزش و پرورش قرار دهد.


بادروح تعداد اعضای کتابخانه های عمومی گیلان را 60 هزار نفر اعلام و اظهار کرد: نیمی از این تعداد دانش آموزان هستند.


سرپرست اداره کتابخانه های عمومی استان گیلان اعلام کرد: 72 کتابخانه در سطح استان فعالیت می‌کنند.


پایان پیام/

کد خبر 360044

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha