حضرت فاطمه زهرا(س) علت خلقت نظام هستی است

خبرگزاری شبستان: امام جمعه بندر آستارا با بیان اینکه باید حضرت زهرا را الگوی خود قرار داده تا به سعادت برسیم، گفت: حضرت فاطمه زهرا(س) علت خلقت نظام هستی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از گیلان، حجت الاسلام کاظم حافظ نیا، امام جمعه بندر آستارا امروز(30 فروردین) در آیین تودیع و معارفه مدیر کل گمرک این شهرستان با تبریک فرا رسیدن ولادت دخت نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا(س) گفت: حضرت فاطمه زهرا(س) را در زندگی خود الگو قرار داده تا به سعادت و خوشبختی برسیم.


وی حضرت فاطمه زهرا(س) را علت خلقت نظام هستی دانست و افزود: این بانوی معصوم و پاک برای جامعه اسلامی یک برکت و نعمت است.


امام جمعه بندر آستارا در ادامه با تقدیر و تشکر از زحمات مدیرکل سابق گمرک این شهرستان گفت: مدیرکل سابق گمرک بندر آستارا تا آنجایی که امکانات و منابع اجازه می‌داد تلاش و همت به خرج داده تا کارها به نحو احسن انجام گیرد.


حجت الاسلام حافظ نیا به نقش گمرک در پیشرفت و آبادانی کشور اشاره و تصریح کرد: گمرک در اقتصاد هر کشوری نقش تاثیر گذار است و این در کشور ما با توجه به تهدیدات دشمنان نقشش دو چندان است.


وی با بیان اینکه گمرکات در تحقق منویات مقام معظم رهبری تاثیر بیشتری دارند، اظهار کرد: در این بین در تحقق منویات مقام معظم رهبری نقش همه دست اندرکاران و پرسنل گمرک به ویژه مدیرکل سنگین است و همه باید در این راستا تلاش کرده تا کشوری پیشرفته و توسعه یافته داشته باشیم.


حجت الاسلام حافظ نیا، بر همکاری و تعامل مدیر کل جدید گمرک با بازرگانان و تجار آستارایی تاکید کرد و گفت: مسئولین و مردم در کنار یکدیگر در راستای پویایی اقتصاد جامعه گام برداشته تا شاهد رونق بیش از گذشته کشور، استان و شهرستان مرزی بندر آستارا باشیم.


گفتنی است، در پایان این آیین از زحمات 17 ماهه دکتر جهانگیر بخشی مدیر کل سابق قدردانی و حمید رضا محمدی به عنوان مدیر کل جدید گمرک شهرستان مرزی بندر آستارا معرفی شدند.
 

 

پایان پیام/

کد خبر 360089

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha