زنان بصیر ایران اسلامی رسالت سنگینی بر دوش دارند

خبرگزاری شبستان: نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک گفت: زنان بصیر ایران اسلامی رسالت سنگینی بر دوش دارند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک در پیامی ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت زهرا(س) و روز زن گفت: زنان بصیر و ولایتمدار ایران اسلامی نقش موثری در فرهنگ سازی تربیت فرزند و ترویج فرهنگ و منش اسلامی دارند.


وی با اشاره به نقش غیرقابل انکار بانوان در اصلاح رفتارهای مادی، بیان کرد: نقش زنان در توسعه بهداشت روان و اخلاقیات، توسعه امور زیربنایی فرهنگی و تقویت روحیه پرسشگری بی بدیل است و باید با سلاح عفاف و حجاب و تحکیم بنیان خانواده به جنگ توطئه های شوم فرهنگی دشمن بروند.


نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: زنان ایران اسلامی سنگربانان ارزش های اسلامی و رهروان حقیقی سیره فاطمی هستند.

آیت الله دری نجف آبادی با بیان اینکه فاطمه زهرا (س) در اخلاق، حجاب، منش و تفکر نمونه بی بدیلی در جهان است، ادامه داد: زنان جامعه ما باید با شناخت عمیق از این ویژگی های ناب انسانی در توسعه و نهادینه شدن آنها در جامعه بکوشند.

 

وی با اشاره به رسالت سگین بانوان جامعه اسلامی بیان کرد: بانوان پرورش دهنده آینده سازان ایران اسلامی هستند و باید با پاسداری همه جانبه از حریم حجاب به عنوان دژ مستحکم، حضور معنادار خود را بیش از پیش در میادین علمی، فرهنگی، سیاسی، اشاعه فرهنگ اسلامی و تربیت نسل بصیر و متعهد کامل کنند.

 

آیت الله دری در بخشی از این اطلاعیه افزوده است: شعار امسال فرهنگ و اقتصاد، عزم ملی و مدیریت جهادی است و زنان به عنوان نیمی از جمعیت و رکن تربیت فرزندان و مدیریت خانواده سهم مهم و حساسی در تحقق آن دارند.


پایان پیام/

کد خبر 360195

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha