برگزاری 125 عنوان برنامه به مناسبت هفته زن در شهرستان خدابنده

خبرگزاری شبستان: مشاور امور بانوان فرمانداری شهرستان خدابنده از برگزاری 125 عنوان برنامه به مناسبت هفته زن در این شهرستان خبر داد.

مریم محمدی، مشاور امور بانوان و خانواده فرمانداری شهرستان خدابنده در گفتگو با خبرنگار شبستان در زنجان اظهار داشت: همزمان با هفته زن 125 عنوان برنامه در این شهرستان برای بانوان برگزار خواهد شد.


وی به برگزاری مراسم جشن کوثر در شهرستان خدابنده اشاره کرد و افزود: در همین راستا بانوان فرهیخته شهرستان خدابنده با امام جمعه دیدار خواهند کرد.
 

محمدی به بازدید فرمانداری این شهرستان از مراکز فنی و حرفه ای و تعاونی های بانوان خبر داد و افزود: نشست های تخصصی عفاف و حجاب در راستای توسعه و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در شهرستان خدابنده برگزار می شود.
 

این مقام مسئول برگزاری کارگاه های آموزشی همسرداری و نشست های تخصصی وروشنگری و بصیرتی با عنوان فاطمه شناسی را از دیگر برنامه های این هفته عنوان کرد و افزود: کارگاه های آموزشی زن، شادابی و امید به آنیده ویژه بانوان این شهرستان در هفته زن برگزار می شود.


محمدی از برگزاری همایش پیاده روی بانوان شهرستان خدابنده خبر داد و افزود: محافل انس با قرآن کریم، همایش نقش زنان در توسعه فرهنگ حجاب و اجرای گفتمان های دینی از دیگر برنامه های این هفته خواهد بود.
 

پایان پیام/
 

کد خبر 360217

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha