بستر سازی برای توسعـه زنان، فرصتی برای ارتقـاء ساختارهای آن جامعه است

خبرگزاری شبستان: مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی در پیامی میلاد حضرت فاطمه زهرا (س)، هفته زن و روز مادر را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ارومیه، مریم دهقان، مدیر کل امور بانوان استانداری آذربایجان غربی، با صدور پیامی فرا رسیدن سالروز ولادت دخت نبی مکرم اسلام حضرتفاطمه(س) و روز مادر را به تمام مادران و بانوان مسلمان تبرک گفت.


در این پیام آمده است، حضور بانوان فرهیختـه در عرصه های مختلف ملی، بین المللی و جایگـاه والای آنان با تفکر الهی و نورانی حضرت امام خمینی(ره) و رهبری خردمندانه رهبر معظم انقلاب، نشان از استعدادهای سرشار و گواه تعهد و ایمان این بانوان بوده و مردم به همه بانوان فرهیخته سرزمین خود می بالند.


این پیام می افزاید: بستر سازی برای توسعـه زنان در هر کشوری فرصتی برای ارتقـاء ساختارهای اجتماعی، اقتصادی و سیاسی آن کشور و عاملی در جهت تسریع در دستیابی به اهداف ملی و دینی و رشد نهادهای بنیادین جامعه است. هفته زن و روز مادر فرصتی است تا قدردان تلاشها و زحمات بی دریغ بانوان این سرزمین باشیم.


در پایان این پیام آمده است: ضمن تبریک به مناسبت میلاد با برکت دخت نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) و بزرگداشت هفته زن و روز مادر به تمامی به تمامی بانوان این سرزمین علی الخصوص مادران و همسران شهداء و ایثارگران، امیدواریم در سال جدید و با بهره گیری از منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) با شعار اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی و تدابیـر ارزشمند دولت تدبیر و امید شاهد شکوفایی و نهادینه کردن بیش از پیش جایگاه رفیع بانوان ایران اسلامی باشیم.


پایان پیام/

 

کد خبر 360329

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha