حضرت فاطمه(س) یکی از اسمای الهی/ تشکر ملت نباید برای ما یک توقع باشد

خبرگزاری شبستان: استاندار گلستان گفت: تشکر ملت نباید برای ما یک توقع باشد چرا که این فرهنگ از آموزه های دینی ما بسیار فاصله دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان گلستان، حسن صادقلو، استاندار گلستان، عصر امروز (31 فروردین) در مراسم تودیع و معارفه فرماندار بندرترکمن ضمن تبریک به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و ولادت حضرت امام خمینی(ره) گفت: حضرت فاطمه (س) یک مدل جهانی و همه زمانه است که نباید از این مدل غفلت کرد.


وی با یبان اینکه خداوند از فضائل و رحمانیت خود انسان های نمونه را برجهان عرضه کرد، افزود: در میان نعمت هایی که خداوند به جهان هستی برای بشریت عرضه کرده است این مدل انسان ها که الگو برای ما هستند بزرگترین نعمت محسوب می شود.


صادقلو با اشاره به اینکه حضرت فاطمه (س) یکی از اسما الهی است، اظهارداشت: حضرت فاطمه زهرا(س) در مدل های مختلف رفتاری مانند رابطه باهمسر و فرزندان و تعامل با زنان و مردان در عرصه جهانی نمونه هستند.


وی خطاب به نسل جدید جامعه، تصریح کرد: نسل جدید باید بدانند که با مطالعه این مدل ها هرگز دچار زیان نخواهیم شد وباداشتن این گونه مدل در جهان به خود بالید.


استاندار گلستان در ادامه با اشاره به مراسم تودیع و معارفه فرماندار بندر ترکمن گفت: نباید تودیع را در جامعه یک فرهنگ کرد و باید جابه جایی مسئولیت یک فرهنگ شود.


وی خطاب به مسئولان حاضر افزود: تشکر ملت نباید برای ما یک توقع باشد چرا که این فرهنگ از آموزه های دینی ما بسیار فاصله دارد.


صادقلو اظهارداشت: امروز میدان داری شما بسیار سرنوشت ها را رقم خواهد زد و باید مواظب این سرنوشت سازی بود.


وی خطاب به فرماندار بندر ترکمن تصریح کرد: با برنامه تحولی شهرستان مسائل را رو به جلو حرکت دهید.


استاندار گلستان خاطرنشان کرد: باتوجه به اینکه استان با یک مدیریت استراتژیکی و سیستم مدارانه در حال طراحی است نیز از فرمانداران توقعه داشتن برنامه های تحولی است.


ویبا بیان اینکه وضعیت صنعتی استان بسیار شرایط نامطلوبی را به همراه دارد، گفت: ارزش افزوده ما 2 دهم درصد است که از یک هزار و 84 طرح که تصویب شد بیش از 70 درصد اجرایی نشده است و 30 درصد از آنچه که پروانه دادیم اجرایی نشده است.


پایان پیام/
 

کد خبر 360471

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha