ماهواره زمینه سازارتکاب جرم/خانواده هاازعواقب شوم آن آگاهی داشته باشند

خبرگزاری شبستان: جانشین دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تیران و کرون، ماهواره را زمینه ساز ارتکاب جرم دانست و گفت: باید مردم از عواقب شوم برنامه های ماهواره ای آگاه باشند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اصفهان، حجت الاسلام موسی رحیمی، جانشین دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تیران و کرون، شب گذشته "31 فروردین"در جلسه آموزش اصول تربیت ویژه خانواده اعضای کانون فرهنگی هنری امام حسن مجتبی(ع) با اشاره به نقش زن و مرد در زندگی مشترک و سعادت آنها در دنیا و آخرت گفت: زندگی مشترک حضرت علی(ع) و فاطمه زهرا(س) الگویی برای عموم مردم و زندگی زنان و مردان است.

 

وی افزود: حضرت علی(ع) در وصف فاطمه زهرا(س) فرمودند فاطمه یار خوبی برای من در مسیر اطاعت خداوند است و امروز نیز باید زن و مرد یاور همدیگر در بندگی خدا باشند و همدیگر را در مسیر بندگی خداوند متعال یاری کنند.

 

وی ادامه داد: خانواده ها باید بر اساس وحدت و همدلی که در قرآن تاکید شده در بین خانواده خود و خویشان کارهای خیر و پسندیده ای انجام دهند و در کنار همدیگر سعادت دنیوی و اخروی را رقم زنند.

 

حجت الاسلام رحیمی، با اشاره به پروندهایی که در دادگاه ها تشکیل می شود، تصریح کرد: در بعضی از پرونده ها زنان جامعه تنها همسران خود را از ارتکاب جرم نهی نمی کنند بلکه با فشارهای روانی آنها را به سمت جرم می کشانند و بعضا آنها را نیز در ارتکاب جرم یاری می کنند و از همسر مجرم خود حمایت می کنند.

 

وی با اشاره به تشکیل باندهای فساد در جامعه، اظهار داشت: بعضی از مردم با تشکیل باندهای فساد در کنار هم قرار گرفته اند و سبب ایجاد نا امنی های اخلاقی و اجتماعی شده اند و امنیت جامعه را تخریب می کنند.

 

جانشین دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تیران و کرون، ماهواره را زمینه ساز ارتکاب جرم دانست و تصریح کرد: ماهواره در بسیاری از پرونده ها زمینه ساز ارتکاب جرم بوده و باید مردم از عواقب شوم برنامه های ماهواره ای آگاه باشند.

 

وی افزود: ایجاد همبستگی و گروه های مشارکتی در امر خیر سبب ترویج معارف اسلامی و پیشگیری از جرائم می شود که خانواده ها در این مسیر نقش موثری دارند.

 

پایان پیام/
 

کد خبر 360497

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha