افزایش 30 درصدی سرانه دریافتی ایتام گلستان در سال 92

خبرگزاری شبستان: معاون حمایت و سلامت خانواده اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان گفت: با کمک حامیان سرانه دریافتی ایتام این استان در سال گذشته 30 درصد افزایش داشته است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان گلستان، ربیع الله وفایی، معاون حمایت و سلامت خانواده اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان اظهار داشت: یتیم نوازی سیره حضرت محمد(ص) و فرهنگی علوی است که باید در جامعه اسلامی نهادینه و مورد توجه همه اقشار قرار گیرد.


وی با اشاره به اینکه طرح اکرام ایتام در سطح استان گلستان با موفقیت در حال اجراست، افزود: هرساله با حمایت و توجه خوب حامیان شاهد افزایش کمک ها به ایتام گلستان هستیم.


به گزارش اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد گلستان، وفایی یادآور شد: در سال گذشته میانگین سرانه پرداختی حامیان 28 هزار تومان و میانگین سرانه دریافتی ایتام 58 هزار تومان در استان گلستان بوده که از افزایش 30 درصدی برخوردار است.


معاون حمایت و سلامت خانواده اداره کل کمیته امداد گلستان تصریح کرد: در استان گلستان 15 هزار و 138 حامی سرپرستی 7 هزار و 581 یتیم و مددجوی طرح محسنین را برعهده دارند و در سال گذشته بیش از 51 میلیارد ریال به این قشرکمک کرده اند.
 

پایان پیام/

 

کد خبر 360552

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha