برنامه های هفته سلامت دانشگاه زنجان اعلام شد

خبرگزاری شبستان: مسئول راوبط عمومی دانشگاه زنجان با اشاره به برنامه های هفته سلامت این دانشگاه گفت: همزمان با نخستین روز سلامت،همایش پیاده روی همگانی برگزار می شود.

علی سپهری مسئول روابط عمومی دانشگاه زنجان در گفتگو با خبرنگار شبستان در زنجان به برنامه های هفته سلامت در دانشگاه زنجان اشاره و اظهار کرد: در اولین روز از این هفته با شعار توانمندسازی نوجوان و جوان برای خودمراقبتی، برنامه پیاده رویی در محل دانشگاه زنجان برگزار می شود.


وی با اشاره به جوایز این مراسم خاطرنشان ساخت: 50 کارت هدیه و 50 ماشین حساب برای شرکت کنندگان در این مراسم در نظر گرفته شده است.


سپهری به شعار دومین روز از این هفته باعنوان عموم مردم، نیازمند خودمراقبتی اشاره کرد و افزود: استقرار تیم های سلامت در دانشکده ها و ساختمان مرکزی برای مشخص کردن گروه خونی، اندازه گیری وزن، قند خون و فشار خون از برنامه های این روز است.
 

این مقام مسئول با اشاره به مراسم بازدید دانشگاهیان از خانه سالمندان یادآور شد: سومین روز از این ایام به نام روز خانواده، خاستگاه خودمراقبتی نام گرفته است.
 

وی با اشاره به اینکه روز چهارم این هفته، روز رسانه ها، مروجان خودمراقبتی است، تصریح کرد: برگزاری مسابقه کتبی خودمراقبتی در خوابگاه خواهران و برادران برنامه های پیش بینی شده برای این روز محسوب می شود.
 

این مسئول با بیان اینکه روز پنجم با عنوان روز نهادها و پایگاه های مردمی کانون های خودمراقبتی نامگذاری شده است، افزود: روز ششم با عنوان روز تیم سلامت، مربیان خودمراقبتی است که کنفرانس دکتر چراغی درخصوص خودمراقبتی و سلامت روانی ساعت 10 صبح در سالن سهروردی دانشگاه برگزار می شود.
 

پایان پیام/

 

کد خبر 360571

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha