کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات کنگره سبط ‌النبی(ع) آغاز به کار کرد

خبرگزاری شبستان: کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات کنگره بین المللی سبط‌النبی(ع) همزمان با ولادت حضرت فاطمه(س) فعالیت خود را آغاز کرد.

مرتضی طاهریان، مسئول کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات کنگره بین‌المللی سبط ‌النبی (ع) با اعلام تشکیل دومین جلسه این کمیته در ستاد عالی کانون‌های مساجد کشور به خبرنگار حوزه مسجد و کانون‌های مساجد خبرگزاری شبستان گفت: مسئولیت کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات کنگره بین المللی سبط النبی(ع) بر عهده ستاد عالی کانون‌های مساجد کشور است که در دومین نشست این کمیته نمایندگانی از شورای عالی استان‌ها، سازمان تبلیغات اسلامی، خبرگزاری شبستان، ایرنا و ایکنا حضور داشتند.

 

وی تدوین سند مشترک رسانه‌ای و تبلیغاتی را از جمله اهداف این نشست عنوان کرد و گفت: بر اساس این سند مشترک تلاش داریم که علاوه بر اطلاع‌رسانی و تبلیغات مناسب برای کنگره بین‌المللی سبط النبی (امام حسن مجتبی (ع)) اقداماتی در راستای معرفی شخصیت امام حسن مجتبی (ع) صورت گیرد.

 

طاهریان با اشاره به اینکه در این جلسه مشترک بر لزوم توجه به سند مشترک تاکید شد، خاطر نشان کرد: موارد سند مشترک دو بخش دارد که بر اساس آن انتظارات عمومی و اختصاصی مورد تاکید است بر اساس انتظارات عمومی، از همه دستگاه‌های عضو کمیته توقع می‌رود در برگزاری این کنگره فعال باشند و در انتظارات اختصاصی هم بر اساس ظرفیت‌های هر دستگاه و نهاد، پیشنهاداتی ارایه می شود. 

 

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات کنگره بین المللی سبط ‌النبی(ع) تصریح کرد: تلاش می‌شود از پایگاه‌های اطلاع‌رسانی، دستگاه‌ها و نهادهای مختلف برای بهره‌برداری بیشتر استفاده شود و در راستای معرفی و آشنایی مردم با سیره امام حسن مجتبی (ع) تلاش هایی صورت گیرد که از آن جمله می توان به تهیه مصاحبه و گفت‌وگو با اندیشمندان اشاره کرد.

 

وی انتشار ویژه‌برنامه‌های الکترونیکی با همکاری خبرگزاری‌ها و نمایندگی‌های رسانه ها و تهیه گفت‌وگو و محتواهای مناسب را از دیگر اقدامات این کمیته نام برد.

 

وی گفت: ستاد خبری کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات همزمان با سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) کار خود را آغاز کرده است.

 

پایان پیام/ 
 

کد خبر 360738

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha