خدمت گزاری بی منت، سرلوحه کار کارکنان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد

خبرگزاری شبستان: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کهگیلویه وبویراحمد پیشبرد اهداف این نهاد را نیازمند تلاش جهادی دانست و افزود: تلاش می کنیم خدمت گزاری بی منت سرلوحه کارمان باشد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یاسوج، سیدغلامرضا متقی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کهگیلویه وبویراحمد امروز در دیدار با کارکنان کمیته امداد ضمن تبریک ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز مادر(زن)، گفت: مادر کانون مهربانی و مهرورزی در خانواده است.
 

متقی با برشمردن پاره ای از ویژگی های شخصیتی حضرت زهرا(س)، افزود: با توجه به این که درصد بالایی از جامعه تحت حمایت این نهاد زنان به خصوص زنان بی سرپرست هستند، باید با برگزاری کلاس ها و کارگاه های آموزشی برای خانواده ها به ترویج فرهنگ فاطمی توجه شود.

وی با تشکر از همه امدادگران به جهت تلاش های خوب و خدمات گسترده به جامعه هدف، اظهار داشت: امید است با توجه به نام گذاری سال توسط مقام معظم رهبری، سالی پرکار و پربار داشته باشیم.

متقی با بیان این که در راه پیشبرد اهداف کمیته امداد تلاش جهادی لازم است، تصریح کرد: با توجه به فصل برداشت محصول و اعتقادات مذهبی در این مناطق در خصوص جذب و جمع آوری زکات تلاش شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کهگیلویه و بویراحمد در خصوص مسائل اقتصادی و فرهنگی هم گفت: تلاش کنیم که با مشاوره به خانواده های مددجو نسبت به ترویج فرهنگ قناعت و شکرگزاری گام برداریم و خدمت گزاری بی منت سرلوحه کارمان باشد.

به گزارش اداره روابط عمومی کمیته امداد استان، متقی از دیگر برنامه های کمیته امداد را ترویج فرهنگ انفاق، احسان و توسعه مشارکت های مردمی، سوق دادن مددجویان از مصرف گرایی به سمت و سوی توانمندی، اشتغال و درآمدزایی عنوان کرد و از همه امدادگران خواست تا دست به دست هم داده و با تلاش همگانی در راستای حل مشکلات مددجویان از هیچ کوششی دریغ نورزند.

مدیر کمیته امداد شهرستان بویراحمد نیز در این دیدار ضمن قدردانی از همکاری های مدیرکل در رفع مشکلات اداری و شخصی کارکنان، گفت: امیدواریم مجموعه کمیته امداد شهرستان بویراحمد در سال جدید با تلاش مضاعف در توانمندسازی خانواده ها از طریق اشتغال و اقدامات فرهنگی گام های موثری بردارد.

زریر انصاری افزود: یکی از مهم ترین برنامه های کاری این نهاد در سال جاری مشارکت همگانی امدادگران در طرح های مختلف کمیته امداد به صورت جهادی و به منظور ارائه خدمات مطلوب تر به جامعه هدف است.

گفتنی است، در نشست مدیرکل با کارکنان کمیته امداد ادارات مارگون و لوداب از توابع شهرستان بویراحمد که در اداره مارگون برگزار شد، کارکنان هر دو اداره به بیان مشکلات کاری و شخصی خود پرداختد.
پایان پیام/

 

 

کد خبر 360758

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha