اولین همایش قرآنی مدارس «صدرا» در خوزستان برگزار می شود

خبرگزاری شبستان: مسئول هماهنگ کننده دبیرستان های صدرا در خوزستان، از برگزاری اولین همایش قرآنی مدارس «صدرا» در این استان خبر داد.

رضا شیشه بر، مسئول هماهنگ کننده دبیرستان های صدرا در خوزستان، با بیان این مطلب به خبرنگار شبستان گفت: در خوزستان 13 دبیرستان علوم و معارف اسلامی با عنوان «صدرا» فعالیت می کنند که یک سری مسابقات قرآنی در دانش آموزان این مدارس برگزار شده است.

 

وی خاطر نشان کرد: منتخبان این مسابقات قرآنی که بالغ بر 80 نفر هستند، هفته آینده (9 اردیبهشت) ساعت 9 صبح در همایش قرآنی استانی که در سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان برگزار می شود شرکت می کنند و اختتامیه آن نیز بعد از ظهر همان روز خواهد بود.

 

وی با بیان اینکه در سراسر کشور بیش از 110 دبیرستان علوم و معارف اسلامی فعالیت دارد، افزود: این مسابقات در رشته های حفظ، روانخوانی(ترتیل) و احکام و در دو گروه خواهران و برادران برگزار و نفرات اول تا سوم هر رشته برای حضور در مسابقات کشوری به تهران اعزام می شوند.

 

مسئول هماهنگ کننده دبیرستان های صدرا در خوزستان، با بیان اینکه در مدارس علوم و معارف این استان قریب به 600 دانش آموز مشغول به تحصیل هستند، اظهار داشت: در میان این دانش آموزان افراد مستعدی در زمینه های قرآنی هستند که باید برای شکوفایی این استعدادها تلاش کرد.

 

پایان پیام/
 

کد خبر 360978

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha