حمایت بیش از 4 هزار حامی اراکی از مددجویان امداد

خبرگزاری شبستان: مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان اراک از حمایت 4 هزار و 321 نفر از حامیان اراکی از مددجویان این نهاد طی سال گذشته خبر داد.

عدالت بهرامی، مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان اراک با اشاره به یاری و مساعدت خیرین و نیکوکاران به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: خیرین و نیکوکاران همواره یار و یاور امداد بوده و در سال گذشته این تعداد خیر اراکی حمایت از یک هزار و 98 نفر از یتیمان تحت حمایت این نهاد را بر عهده داشتند.


وی با اشاره به اینکه در این مدت بالغ بر 10میلیارد و 421 میلیون ریال توسط این حامیان به حساب ایتام واریز شده است، ادامه داد: این حمایت ها گره گشایی بسیاری از مشکلات این عزیزان است.

 

این مقام مسوول همچنین از اهدای مبلغ 11 میلیون ریال توسط حامی اراکی به دانشجوی تحت حمایت خود خبر داد و بیان کرد: این خیراراکی مبلغ 11میلیون ریال جهت پرداخت شهریه دانشگاه به فرزند تحت حمایت خود اهدا کرد.


وی در ادامه از ارائه خدمات مسکن به مددجویان تحت حمایت در اراک نیز خبر داد و گفت: به همت امداد شهرستان اراک در طی 10 ماهه سال گذشته بیش ازیک هزار و 26 مورد خدمات مسکن به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) در شهرستان اراک ارائه شده است.

 

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان اراک با اشاره به اینکه این خدمات شامل ساخت مسکن، طرح مهاجرت، تعمیرات جزئی و کلی، انشعابات و طرح مقاوم سازی مسکن روستایی بوده است، بیان کرد: برای ارائه این خدمات در مدت ذکر شده بالغ بر 2 میلیارد و 978 میلیون ریال توسط این نهاد مردمی هزینه شده است.

 

بهرامی حل مشکل مسکن مددجویان را یکی از اولویت های این نهاد دانست و اظهار کرد: تا کنون اقدامات زیادی در جهت رفع این مشکل انجام شده و این نهاد در سال جدید با مساعدت نیکوکاران آماده ارائه خدمات به محرومین و نیازمندان است.


پایان پیام/

کد خبر 361373

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha