استقبال دانش آموزان ازحضور روحانیت در مدارس استان سمنان خوب بوده است

خبرگزاری شبستان:نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان با اشاره به استقبال دانش آموزان این استان از حضور روحانیت در مدارس گفت: دانش آموزان سمنان خوش استقبال هستند و باید از این فرهنگ بالا استفاده کنیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از سمنان،آیت الله سید محمد شاهچراغی(3 اردیبهشت)در نشست کمیته همکاری های آموزش و پرورش و حوزه علمیه استان سمنان افزود: سرمایه های زیادی از نوجوانان در آموزش و پرورش هستند که باید از این ظرفیت ها به خوبی استفاده کنیم.


وی با اشاره به نقش جوانان در یاری رساندن به امامان و پیامبران تصریح کرد: جوانان در یاری انسانها در تاریخ اسلام بسیار مطرح شده و آنان در همه مسائل جلودار بوده اند.


شاهچراغی با تاکید بر اینکه اگر می خواهیم در آینده رجال خوبی داشته باشیم باید به آموزش و پرورش کمک شود افزود: پایه گذاری باید در آموزش و پرورش شود و اگر نوجوانی مذهب و ولایت را باور کرد در آینده نیز آنرا حفظ می کند.


مدیر کل آموزش و پرورش استان سمنان نیز گفت: قریب 50 روحانی در طرح امین با آموزش و پرورش همکاری دارند.


محمدرضا جهان افزود: آموزش و پرورش استفاده از طلاب حوزه علمیه را در این استان برنامه کرده است و گامهای ارزنده ای برداشته است.


به گزارش روابط عمومی اداره آموزش وپرورش استان سمنان،وی با ارائه گزارش از روند فعالیت های کمیته همکاری های حوزه و آموزش و پرورش تصریح کرد: هشتمین همایش این ستاد هفدهم و هجدهم اردیبهشت در قم برگزار می شود و مباحث کلی آن مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.


وی گفت: برگزاری بحث های مذهبی، گفت و گو و پرسش و پاسخ با دانش آموزان از جمله فعالیت های مبلغان در مدارس است.


پایان پیام/
 

کد خبر 361400

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha