لزوم آسیب شناسی در امور فرهنگی

خبرگزاری شبستان: سرپرست دبیرخانه کانون های مساجد فارس با اشاره به اینکه باید در امور فرهنگی به آسیب شناسی فرهنگی بپردازیم، گفت: شاخصه اصلی انقلاب اسلامی توجه به مسائل فرهنگی بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از فارس، حجت الاسلام غلامحسین نیازی، سرپرست دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد فارس در دیدار با مهدی نجابت، سرپرست حوزه هنری فارس بر لزوم تعامل هرچه بیشتر بین این 2 نهاد و همچنین همکاری بین بخشی تاکید کرد و گفت: تفاهم نامه بین این 2 نهاد منعقد شده است.


سرپرست نمایندگی خبرگزاری شبستان در فارس با اشاره به اینکه سنگ بنای تمامی تمدن های بشری فرهنگ است و مسائل گوناگون جامعه باید ابتدا در بعد فرهنگی مورد بررسی و تبیین قرار گیرد، بر برنامه ریزی و ارائه یک نقشه راه برای ساماندهی امور فرهنگی تاکید کرد.


این مقام مسئول با اشاره به اینکه باید در امور فرهنگی به آسیب شناسی فرهنگی بپردازیم، اضافه کرد: شاخصه اصلی انقلاب اسلامی توجه به مسائل فرهنگی بود و چرا که توجه به مسائل فرهنگی و مذهبی زیر بنای تمامی فعالیت هاست.


وی اظهار داشت: توجه به خدامحوری و مساجد به عنوان بیوت الهی بیش از پیش باید مورد توجه قرار گیرد و در این راستا توجه بیشتر به کانون های مساجد می تواند راهگشای مسائل کشور باشد.


حجت الاسلام نیازی در پایان خواستار همکاری بیشتر در حوزه های مشترک بین کانون های مساجد و حوزه هنری شد.

 

خاطر نشان می شود، در پایان این مراسم که از زحمات مسئول حوزه هنری تجلیل به عمل آمد، رضا باقری، مسئول اداری مالی و حجت الاسلام علی محمد پور، مسئول پژوهش دبیرخانه کانون های مساجد و نیما زارع، کارشناس دفتر مطالعات و فرهنگ پایداری حوزه هنری به ابراز نقطه نظرات خود پرداختند.


پایان پیام/

کد خبر 362200

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha