فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر باید در جامعه نهادینه شود

خبرگزاری شبستان: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در جامعه نهاینه شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، شکرالله حسین بیگی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی، شامگاه گذشته (6 اردیبهشت) در جلسه مشترک شورای امر به معروف و نهی از منکر و ستاد اقامه نماز استان مرکزی گفت: فعالیت فرهنگی محور برنامه های شورای امر به معروف و نهی از منکر قرار گیرد و این مهم در جامعه نهادینه شود.


وی با اشاره به اینکه روش های برخوردی و تحکمی جواب نمی دهد، ادامه داد: باید با روش های نرم و ایجابی، فرهنگ را در جامعه ایجاد و ارتقاء داد.

این مقام مسوول در بخش دیگری از سخنانش گفت: ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر استان نیز فعالیت های فرهنگی را محور قرار داده و کمتر وارد فعالیت های اجرایی می شود.

حسن بیگی با اشاره به اینکه باید با کارکنان و مردم ارتباط مؤثر و خوب ایجاد کرد، اظهار کرد: باید با جلب اعتماد و اطمینان مردم امر به معروف و نهی از منکر کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گفت: محور کار شورا باید فعالیت های فرهنگی خصوصاً استفاده از ظرفیت های موجود از جمله فضای مجازی باشد.

ایشان فعالیت های آموزشی را مهم دانست و بر برگزاری دوره های آموزشی تخصصی، علمی و دقیق برای کارکنان تأکید نمود.
پایان پیام/
 

کد خبر 362291

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha