برترین های مسابقات قرآنی شرکت گاز استان سمنان معرفی شدند

خبرگزاری شبستان:دبیر ستاد اقامه نماز و رابط قرآنی شرکت گاز استان سمنان گفت: نفرات برتر مرحله استانی هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم نهج البلاغه و اذان کارکنان و همسران و هیجدهمین دوره مسابقات قرآن کریم معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری شبستان از سمنان،محمدمهدی طالع زاده امروز(7 اردیبهشت) افزود: در این دوره از مسابقات که در رشته های قرائت (تحقیق و ترتیل) و حفظ و مفاهیم قرآن کریم، نهج البلاغه و اذان انجام شد 64 نفر به رقابت پرداختند.


وی افزود:در گروه کارکنان و همسران ˈمجید مهربدˈ در رشته قرائت ترتیل، ˈمحمدمهدی طالع زادهˈ در رشته قرائت تحقیق و ˈمریم السادات میرکمالیˈ در رشته حفظ یک جزء، ˈخدیجه قلیانˈ در رشته قرائت ترتیل، ˈسودابه تبیانیانˈ در رشته قرائت تحقیق، ˈزهرا عاطفی نژادˈ در رشته مفاهیم قرآن کریم و ˈمحبوبه سبزراءˈ در رشته نهج البلاغه برتر شدند.


به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان سمنان، طالع زاده تصریح کرد:در گروه فرزندان پسر نیز مرتضی طالع زاده در رشته مفاهیم قرآن کریم در مقطع عالی، محمد امین امیر در رشته نهج البلاغه مقطع متوسطه و علی قدرتی در رشته نهج البلاغه مقطع ابتدایی عنوان های برتر را کسب کردند.


در گروه فرزندان دختر نیز فریده باباحجیان در رشته قرائت تحقیق مقطع متوسطه و فاطمه پروانه در رشته نهج البلاغه مقطع متوسطه عنوان های برتر را به خود اختصاص دادند.


پایان پیام/

 

کد خبر 362303

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha