رئیس دارالقرآن الکریم هرمزگان معرفی شد

خبرگزاری شبستان: مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان در مراسمی، عبدالجبار مطرودی را به عنوان رئیس دارالقرآن الکریم استان معرفی کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از هرمزگان، مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی هرمزگان در مراسمی، عبدالجبار مطرودی را به عنوان رئیس دارالقرآن الکریم استان معرفی کرد.

حجت الاسلام والمسلمین شکرالله زندوی ظهر امروز در مراسمی، قرآن را سرمایه مسلمانان معرفی کرد و اظهار داشت: آنچه در طول تاریخ سبب جهانی شدن و فراگیری بعثت حضرت محمد(ص) شده همین کتاب آسمانی است. کسانی که به دین مبین اسلام روی آوردند در پرتو کتاب قرآن و آموزه های آن هدایت شده اند.
 

وی ادامه داد: تا قبل از انقلاب اسلامی دشمنان کتاب قرآن را مهجور نگه داشته بودند تا به اهداف شوم خود دست یابند لذا بعد از پیروزی انقلاب اسلامی این مهجوریت شکسته شد و قرآن بین مسلمانان بازگردانده شد و مسلمانان نیز براساس آموزه های قرآنی زندگی خود را آغاز کردند.
 

حجت الاسلام زندوی گفت: به منظور مدیریت، برنامه‌ریزی، نظارت و هدایت فعالیت‌های قرآنی، دارالقرآن الکریم در استان تأسیس و تحت نظارت اداره کل تبلیغات اسلامی فعالیت می‌کند.
 

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان درمراسم فوق که با حضور پرسنل در سالن کنفرانس این اداره کل برگزار شد، عبدالجبار مطرودی را به عنوان رئیس جدید دارالقرآن الکریم هرمزگان معرفی کرد.

 

پایان پیام/

 

کد خبر 362498

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha