ویزیت رایگان بیش از 3 هزار نفر در طرح کاروان سلامت

خبرگزاری شبستان: مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت:‌ در سال گذشته 43 کاروان سلامت به روستاهای محروم و نقاط دور افتاده این استان اعزام شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، محمدرحیم شهریاری امروز صبح (9 اردیبهشت) به خبرنگاران رسانه های گروهی اظهار کرد: ‌کمک رسانی و خدمت به هموطنانی که در مناطق محروم زندگی می‌کنند از مهم‌ترین فعالیت‌های امور داوطلبان است.

 

وی از اعزام 43 کاروان سلامت به روستاهای محروم خراسان جنوبی خبر داد و افزود: 38 پزشک عمومی و متخصص در این کاروان ها حضور داشته اند.

 

وی تصریح کرد:‌ 170 داوطلب هلال احمر، 47 پیراپزشک و 68 نفر از پرسنل در اجرای هرچه مطلوب‌تر این برنامه هلال احمر را یاری رساندند.

 

شهریاری گفت: در مجموع 3 هزار و 420 نفر از خدمات ویزیت رایگان این کاروان‌ها بهره شده که 677 نفر را کودکان و بیش از یکهزار و 420 نفر را زنان تشکیل داده‌اند.

 

وی از توزیع 578 بسته بهداشتی در قالب اعزام کاروان‌های سلامت خبر داد و افزود: ارتقای سطح سلامت افراد ساکن در مناطق محروم که از خدمات بهداشتی کمتری برخوردار هستند از جمله مهم‌ترین اهداف اعزام کاروان‌های سلامت است.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی اقدامات و تلاش داوطلبان جمعیت هلال احمر استان را بسیار مهم دانست و گفت: ارزش ریالی خدمات ارایه شده توسط داوطلبان جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی در اجرای برنامه کاروان سلامت نزدیک به 300 میلیون ریال و همچنین ارزش ریالی اجرای خدمات توسط جمعیت استان 186 میلیون ریال است.

 

پایان پیام/

کد خبر 362953

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha