سینماهای رشت به صورت نیم بها پذیرای فرهنگیان هستند

خبرگزاری شبستان:رییس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت گفت: بمنظور گرامیداشت مقام معلم، سینماهای رشت در طول این هفته پذیرای معلمان و خانواده‌های آنان بصورت نیم بهاست.

رضا ثقتی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت با گرامیداشت فرا رسیدن هفته معلم به خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان گفت: به مناسبت هفته معلم فرهنگیان می‌توانند از تسهیلات سینماهای شهرستان رشت به صورت نیم بهاء استفاده کنند.


وی با بیان اینکه سینماهای شهرستان رشت در برگزاری چنین ویژه برنامه‌هایی همکاری خوبی دارند اظهار کرد: برترین فیلم‎های جشنواره فیلم فجر سال گذشته هم اکنون در سینماهای این شهرستان در حال اکران است و به همین منظور اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت در راستای فرهنگ سازی، ارایه خدمات بهتر به فرهنگیان و ایجاد انگیزه در میان این قشر دلسوز و تأثیر گذار جامعه، فیلم‌ها را به صورت نیم بها اکران می‎کند.


رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت با بیان اینکه هیچ گونه محدودیتی نسبت به پذیرش فرهنگیان در سینماها نیست، اذعان کرد: فرهنگیان می‎توانند با در دست داشتن کارت شناسایی هنگام ورود به سینما از این تسهیلات بهره برند.

 

وی با اشاره به فیلم‌های در حال اکران سینماهای شهر سطح فیلم‌های روی پرده سینماهای رشت را مثبت ارزیابی و تصریح کرد: در حال حاضر فیلم‌های سینمایی معراجی‌ها به کارگردانی مسعود ده نمکی ) در سینماهای سپیدرود(سالن شماره 1) و 22 بهمن، فیلم چ به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا در سینما سپیدرود(سالن شماره 2) و طبقه هسّاث به کارگردانی کمال تبریزی در سینما میرزاکوچک رشت در حال اکران است.

 

پایان پیام/

کد خبر 363048

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha