معلمان نمونه کردستانی معرفی شدند

خبرگزاری شبستان: مسئول دبیرخانه ستاد بزرگداشت مقام معلم آموزش و پرورش کردستان، معلمان نمونه این استان در سال 93 را 340 نفر عنوان کرد و گفت: این افراد همزمان با هفته معلم تجلیل می شوند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از سنندج و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان، طیب کشاورزی، مسئول دبیرخانه ستاد بزرگداشت مقام معلم آموزش و پرورش کردستان گفت: از این تعداد معلم نمونه استان در سال جاری، یک نفر کشوری، 17 نفر استانی و 322 نفر نیز در سطح شهرستان هستند.


وی داشتن ایثارگری، کسب رتبه در جشنواره تدریس الگوهای روش تدریس برتر، نمره ارزشیابی سالانه، اختراع و اکتشاف، میزان تسلط به زبان های خارجی، مهارت در فناوری اطلاعات، گذراندن دوره های ضمن خدمت، تقدیر نامه، شرکت در همایش های علمی و کنفرانس های علمی و تخصصی و فرهنگی، کسب رتبه در مسابقات علمی، فرهنگی و هنری را از شاخص های یک معلم نمونه برشمرد.

 مسئول دبیرخانه ستاد بزرگداشت مقام معلم آموزش و پرورش کردستان افزود: مدرک تحصیلی، قهرمانی در مسابقات ورزشی، تالیف و ترجمه، تولیدات آموزشی، داشتن معارف قرآنی از جمله حافظان، قاریان، داوران و تدریس در مدارس قرآن، سرگروه آموزشی و تدریس در مناطق خاص از اهم محورهای انتخاب معلمان نمونه در سال 93 است.

 این مقام مسئول، با بیان اینکه در سال 93 یک نفر از معلمان استان به عنوان نمونه کشوری انتخاب شده است، گفت: کبری اعظمی نژاد، معلم دبستان شاهد ناحیه دو سنندج معلم نمونه کشوری استان می باشد.

کشاورزی، شهاب بهرامی از کامیاران، عطاالله گلباغیان از سقز، سیده سروه حسینی از ناحیه 2 سنندج، مهین آوج از بیجار، محمد رئوف ابراهیمی از کامیاران و مصطفی بهروش از سقز را از معلمان نمونه دوره ابتدایی در سال جاری برشمرد.


وی با بیان اینکه در دوره متوسطه اول نیز حیدر عبدالله زاده از منطقه زیویه، حجت الله بسطامی از بیجار و سید جمال احمدی از ناحیه دو سنندج انتخاب شده اند، اظهار داشت: پیمان کریمی از قروه، بهروز مجیدی از سقز، برهان قلعه شاخانی از کامیاران و حسین شریفی از منطقه کرانی به عنوان معلمان نمونه دوره متوسطه دوم انتخاب شده اند.


مسئول دبیرخانه ستاد بزرگداشت مقام معلم استان هم نین گفت: عابد مولودی از سقز به عنوان معلم نمونه آموزش و پرورش استثنایی، سید احمد موسوی و قاسم فرجی الهی مجد هر دو از منطقه کرانی به عنوان مدیر مجتمع آموزشی و پرورشی و فواد حسینی از ناحیه دو سنندج به عنوان معلم نمونه در رشته تربیت بدنی انتخاب شده اند.


کشاورزی، از برگزاری آئین های ویژه و مراسم تجلیل از معلمان نمونه در سطوح مختلف در سطح واحد های اداری و آموزشی استان همزمان با هفته بزرگداشت مقام معلم خبر داد و با اعلام اینکه از معلمان نمونه کشوری طی مراسم خاصی با حضور مسئولین در تهران تجلیل می شود، اظهار داشت: مراسم تجلیل از معلمان نمونه شهرستانی در سطح شهرستانها و مناطق برگزار و مراسم استانی تجلیل از معلمان نمونه نیز سه شنبه 16 اردیبهشت ماه جاری با حضور مسئولین استانی، خانواده های معزز شهداء و ایثارگران فرهنگی، پیشکسوتان، معلمان نمونه، فرهنگیان و مسئولین آموزش و پرورش و دست اندرکاران ستاد بزرگداشت مقام معلم در سنندج برگزار می شود.

پایان پیام/

کد خبر 363158

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha