برگزاری دوره آموزشی سبک زندگی در مسجد امیرالمومنین زاهدان

خبرگزاری شبستان: مدیر موسسه فرهنگی ایستگاه هدایت سیستان و بلوچستان، از برگزاری سومین دوره آموزشی سبک زندگی و خانواده موفق در مسجد امیرالمومنین زاهدان خبر داد.

حجت الاسلام حامد قائمی، مدیر موسسه فرهنگی ایستگاه هدایت سیستان و بلوچستان، به خبرنگار شبستان در زاهدان گفت: سومین دوره آموزشی سبک زندگی و خانواده موفق با هدف تحکیم بنیان خانواده، جلوگیری از آسیب های اجتماعی و پایین آوردن آمار طلاق در مسجد امیرالمومنین زاهدان در حال اجراست.

 

وی افزود: کارگاه آموزشی سبک زندگی از شنبه هفته جاری در مسجد امیرالمومنین آغاز به کار کرده بود و پنچ شنبه همین هفته مراسم اختتامیه با حضور حجت الاسلام هادی جعفری راد مسئول دبیرخانه کانونهای فرهنگی و هنری مساجد برگزار می شود.

 

مدیر موسسه فرهنگی ایستگاه هدایت استان سیستان و بلوچستان، خاطرنشان کرد: این کارگاه آموزشی در 6 جلسه یک و نیم ساعته در مساجد زاهدان برگزار و در هر یک از مساجدی که خواهان برگزاری این کارگاه هستند، تشکیل می شود.

 

قائمی گفت: هر مسجدی که بتواند 50 نفر برای حضور در این کارگاه جذب کند یک کمک هزینه کربلا به آن اختصاص می یابد.

 

وی افزود: قرعه کشی هزینه کربلا بین کسانی انجام می شود که در بیش از چهار جلسه این کارگاه شرکت داشته اند و خلاصه برداری کرده باشند.

 

گفتنی است، کارگاه آموزشی سبک زندگی با موضوع خانواده موفق با همکاری دفتر معاونت اجتماعی و دفتر امور بانوان استانداری و کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان در سطح مساجد زاهدان برگزار می شود.

 

پایان پیام/

کد خبر 363307

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha