هرگونه کوتاهی مسئولان در مباحث عمرانی از سوی نمایندگان پیگیری می شود

خبرگزاری شبستان: نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: هرگونه کوتاهی مسئولان در مباحث عمرانی از سوی نمایندگان مجلس پیگیری می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، حجت الاسلام سیدمحمد باقر عبادی امروز (10 اردیبهشت) در جمع دانشجویان آموزشکده فنی و حرفه ای پسران (ابن حسام) بیرجند اظهار داشت: آموزشکده ابن حسام بیرجند با دو بخش شعار امسال "اقتصاد و فرهنگ" مرتبط است.

 

وی در ادامه با تاکید بر اینکه حفظ حرمت و جایگاه معلمان بسیار بالا است و این جزو سبک زندگی اسلامی است، با تبریک پیشاپیش 12 اردیبهشت روز شهادت شهید مطهری گفت: شهید مطهری بصیرت و دانش بالا و به روزی داشت و دانشجویان باید آثار شهید مطهری را مطالعه و با آن آشنا شوند.


عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در برخی از رشته های آموزشکده های فنی و حرفه ای هیچ بیکاری وجود ندارد و دانشجو بلافاصله بعد از اتمام درس، مشغول به کار می شود.


وی افزود: آنچه دنیای امروز به آن اهمیت می دهد، آشنایی با فن است و این همان چیزی است که متاسفانه در دانشگاههای کشور به آن بی مهری شده است.


حجت الاسلام عبادی تاکید کرد: جهت گیری آموزشکده های فنی و حرفه ای بسبار خوب است اما فرهنگ سازی خوبی نسبت به جایگاه این مراکز در جامعه انجام نشده است، تا مردم به آن رغبت داشته باشند.


وی گفت: در دنیای امروزی افرادی که به فنون و علم رایانه آشنایی نداشته باشند؛ بی سواد تلقی می شوند.


نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مشکلات آموزشکده فنی و حرفه ای بیرجند بیشتر در زمینه عمرانی است، خاطرنشان کرد:هرگونه کوتاهی مسئولان در مباحث عمرانی از سوی نمایندگان مجلس پیگیری می شود.


پایان پیام/
 

کد خبر 363432

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha