تقویت برنامه های فرهنگی در حوزه حجاب و عفاف ضروری است

خبرگزاری شبستان: نماینده ولی فقیه در لرستان، ترویج فرهنگ ابتذال را دسیسه دشمنان برای فروپاشی کانون خانواده ها خواند و برضرورت تقویت برنامه های فرهنگی در حوزه حجاب و عفاف تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام سید احمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان امروز در دیدار با اعضای هیات مدیره بنیاد عفاف و حجاب استان گفت: در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی باید با مدیرت جهادی و عزم ملی جهت ارتقای فرهنگ غنی حجاب و عفاف در جامعه تلاش شود.


وی افزود: در این راستا باید برنامه های فرهنگی مختلف در حوزه حجاب و عفاف جهت نهادینه شدن این فرهنگ غنی، اجرا شود.


حجت الاسلام میرعمادی اشاعه فرهنگ ابتذال و بی بند و باری را دسیسه دشمنان برای فروپاشی کانون خانواده ها خواند و اظهار داشت: دشمنان برای دستیابی به اهداف شومشان حجاب و عفاف را مورد هجوم قرار داده اند.


وی با اشاره به فعالیت گسترده شبکه های خانوادگی فارسی زبان در ماهواره و هجمه های فرهنگی مختلف دشمنان عنوان کرد: مهم ترین راه مقابله با دسیسه های دشمنان ارتقای آگاهی، بصیرت و توانمندی خانواده ها در برابر این آسیب هاست.


حجت الاسلام میرعمادی حجاب و عفاف را وظیفه ای الهی و شرعی خواند و بیان کرد:جهت نهادینه شدن فرهنگ حجاب و عفاف باید برنامه ریزی درست و اقدام اساسی صورت گیرد.


نماینده ولی فقیه در لرستان خاطرنشان کرد: بنیاد حجاب و عفاف باید در سطح ادارات و نهادها، مراکز آموزشی مانند مدارس و دانشگاه ها با برنامه ریزی مناسب و کارشناسی شده برنامه های بلند مدت و میان مدت اجرا کند.


حجت الاسلام میرعمادی همچنین با تاکید برضرورت پرهیز از موازی کاری در این راستا، عنوان کرد: باید نهادهای های مختلف با هماهنگی بنیاد حجاب و عفاف در این حوزه فعالیت کنند.


پایان پیام/
 

کد خبر 363454

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha