ثبت نام در مدارس از ابتدای خردادماه آغاز می شود

خبرگزاری شبستان: رئیس اداره بازرسی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: ثبت نام در مدارس استان اصفهان و سنجش دانش آموزان از ابتدای خردادماه آغاز می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، سید محمد جواد سید معلمی، رئیس اداره بازرسی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، امروز(10 اردیبهشت) در نشست خبری هفته گرامیداشت مقام معلم گفت: ثبت نام در پایه اول ابتدایی از اول خردادماه و سایر پایایه ها و مقاطع تحصیلی از 17 خردادماه آغاز و تا 18 تیرماه ادامه خواهد داشت.

 

وی افزود: سنجش دانش آموزان نیز از ابتدای خردادماه در مراکز مربوطه انجام می شود که اولیای دانش آموزان باید در مقطع زمانی مشخص نسبت به انجام سنجش و ثبت نام اقدام کنند.

 

وی با اشاره به اینکه نظارت بر ثبت نام و اجرای قوانین انجام می شود، تصریح کرد: ثبت نام در مدارس دولتی بدون شرط است و اخذ آزمون ورودی، شرط معدل و مصاحبه ورودی و مواردی از این قبیل در مد ارس دولتی ممنوع بوده و هنرستان ها نیز تابع شرایط خاص خود هستند.

 

رئیس اداره بازرسی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان ادامه داد: ثبت نام در سایر مدارس به جز مدارس دولتی همانند مدارس غیرانتفاعی و هیئت امنایی تابع شرایط قانونی همان مدارس است و در خصوص مدارس هیئت امنایی عدم پذیرش دانش آموزان حوالی آن مدرسه ممنوع می باشد و نباید شرایط آزمون برای دانش آموزان ساکن در آن محله اعمال شود.

 

وی یادآورشد: دریافت شهریه در موقع ثبت نام در مدارس دولتی و هیئت امنایی ممنوع است و دریافت هزینه در مدارس هیئت امنایی بر اساس سرویس وی‍ژه که به دانش آموزان ارائه می شود از آنان دریافت می شود.

 

پایان پیام/
 

کد خبر 363573

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمدي IR ۱۷:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۱
    0 0
    اي بابا اين ديگه چه وضعيه........