برگزاری جشن شکرگزاری تلاوت قرآن در اهواز

خبرگزاری شبستان: جشن نمادین استانی شکرگزاری تلاوت قرآن کریم امروز(10 اردیبهشت) با حضور 400 دانش آموز اهوازی در دبستان دخترانه ابتدایی شایسته اهواز برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اهواز، اردشیر شجاعی، معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان خوزستان، در این مراسم گفت: این جشن به منظور اهتمام ورزیدن به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص توجه بیشتر به فرامین قرآن کریم در دوران ابتدایی برگزار شد.

 

وی با اشاره به همزمانی این جشن و روز ملی خلیج فارس اظهار داشت: همزمانی این دو مناسبت به ما یاد آوری می کند که در همه حال باید پاسدار مرزهای خاکی و یا آبی سرزمین خود باشیم.

 

شجاعی، افزود: برای تحویل دادن یک انسان مومن و متخصص در مسائل انسانی به جامعه در ابتدا باید به تعلیم و تربیت فرزندانمان در دوران ابتدایی توجه ویژه ای داشته باشیم و قرآن، کتاب مقدس ما مسلمانان راهنمایی های لازم را در این زمینه انجام می دهد.

 

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان خوزستان، در توصیه به دانش آموزان اظهار کرد: امیداوارم که دستورات قرآن را در تمام مراحل زندگی سرلوحه کار خود قرار دهند و مسیر زندگی شان را با توجه به توصیه های دینی و قرآنی انتخاب کنند.

 

وی در ادامه خاط نشان کرد: خوشبختانه در استان خوزستان در مقطع ابتدایی دارای دانش آموزان نخبگان قرآنی هستیم که بهتر از سایر دانش آموزان با این نخبگان بیشتر ارتباط داشته باشند و الگو بگیرند.

 

پایان پیام/
 

کد خبر 363614

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha