ثبت نام اینترنتی اعتکاف در شیراز توسط هیئت محمدی

خبرگزاری شبستان: مسئول هیئت محمدی شیراز گفت: افراد می توانند با مراجعه به سایت http://heyat-mohammadi.ir نسبت به ثبت نام اعتکاف اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از فارس، عباسعلی خاقانی، مسئول هیئت محمدی شیراز امشب (10اردیبهشت) ضمن تبریک فرارسیدن ماه مبارک رجب المرجب، میلاد امام محمد باقر (ع) و همچنین روز خلیج فارس در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه برگزاری اعتکاف از سال 73 در شیراز کلید خورد، گفت: این عبادت معنوی در آن زمان با 73 نفر در مسجد امام خمینی (ره) معتکف شدند و در سال بعد در 2 مسجد امام خمینی (ره) ویژه برادران و مسجد النبی (ص) خیابان قاآنی جنوبی ویژه خواهران با عده ای بیشتر برگزار شد.


این مسئول هیئت با یادآوری این مطلب که بانیان خیری پیدا شدند که هزینه های اعتکاف را تقبل کردند که از مردم وجهی دریافت نشود تا مردم بتوانند با فراق بال به اعتکاف آمده و از این خوان نعمت الهی بهره مند شوند، افزود: توفیق الهی بوده که سالیان است در 2 مسجد به صورت متمرکز این برنامه عبادی اجرایی می شود.


وی اظهار داشت: چندسالی است که خواهران با پنج هزار معتکف در مسجد جامع عتیق و برادران با 2 هزار متعکف در مسجد جامع وکیل را پذیرش می کنیم و در همین راستا 31 مسجد دیگر را نیز تحت پوشش قرار می دهیم که افطاری و سحری بین معتکفین توزیع می شود.


خاقانی با اشاره به اینکه بیشتر معتکفین ما جوانان هستند که سال به سال به عده آن افزوده می شود، افزود: سال گذشته 13 هزار و 82 نفر معتکف را پذیرش کردیم که امسال برنامه را برای 14 هزار نفر پیش بینی کرده ایم که امیدواریم با یاری خداوند استقبال بیشتری صورت گیرد.


وی با تاکید بر اینکه هر سال به صورت سنتی ثبت نام می کردیم، تصریح کرد: امسال به صورت اینترنتی ثبت می کنیم که افراد می توانند از نقاط دیگر اقدام به ثبت نام کنند و افرادی که دسترسی به اینترنت ندارند نیز می توانند با مراجعه با بنای محمدیه واقع در خیابان زند باریک، ابتدای زیرگذر زند نسبت به ثبت نام اینترنتی از طریق دستندرکاران هیئت اقدام کنند.


این مقام مسئول با اشاره به اینکه افراد می توانند با مراجعه به سایت http://heyat-mohammadi.ir نسبت به ثبت نام اعتکاف اقدام کنند، تاکید کرد: وسایل سرمایشی برای مساجد تحت پوشش در نظر گرفته شده است که معتکفین احساس گرما نکنند.


وی در پایان از همه دستندرکاران به ویژه همکاران خود در هیئت های دیگر شیراز همچون بنی هاشمی تقدیر کرد.


پایان پیام/

کد خبر 363668

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 3
  • نظرات غیرقابل انتشار: 33
  • علی ر ب ا IR ۱۸:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۰
    6 1
    خوب خوب خوب هست اقای ربانی مسجد-------------- تشکر
  • جمال آبادی IR ۱۲:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۶
    9 2
    با سلام چرا سایت بسته هست؟ و من الله توفیق
  • زهرابارسافر IR ۰۹:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۹
    11 1
    چراسایت بسته است
  • مريم كبوري IR ۱۷:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۱
    3 0
    خيلي خوب
  • راضيه صادق كنوي IR ۱۷:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۱
    10 3
    لطفا در اين سه روز برنامه ها چنان تنظيم شود كه معتكفين بتوانند به بهترين وجه اين سه روز را به عبادت بپردازند . مخصوصاً از لحاظ سرمايشي و همچنين سرويس بهداشتي كيفيت خوبي داشته باشد .
  • زهرا IR ۱۷:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۱
    3 0
    عالي است
  • ... IR ۱۷:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۱
    17 2
    چرا نميشه ثبت نام کرد؟؟؟؟
  • نرجس چوگاني IR ۱۷:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۱
    5 2
    عالي هست