برگزاری مسابقات قرآن کریم اعتصام ویژه کانون های فرهنگی مساجد در دلگان

خبرگزاری شبستان: مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد سیستان و بلوچستان، از برگزاری دومین دوره مسابقات قرآن کریم اعتصام ویژه کانون های فرهنگی و هنری مساجد در دلگان خبر داد.

حجت الاسلام هادی جعفری راد، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان سیستان و بلوچستان، به خبرنگار شبستان از زاهدان گفت: ایجاد و حفظ روحیه معنویت در بین افراد جامعه، ارتقای سطح کیفی حفظ و قرائت قرآن کریم در بین جوانان و نوجوانان، ایجاد انگیزه و حس رقابتی بین جوانان برای گرایش بیشتر به قرآن مجید و توسعه و ترویج فرهنگ قرآن کریم از جمله اهداف برگزاری دومین دوره مسابقات قرآن کریم اعتصام ویژه کانونهای فرهنگی و هنری مساجد استان است.

 

وی با بیان اینکه دومین دوره مسابقات قرآن کریم اعتصام اوایل ماه آینده برگزار می شود، افزود: این مسابقات دو رشته قرائت و حفظ قرآن مجید برگزار می شود و در پایان به نفرات برگزیده علاوه بر لوح تقدیر جوایز نفیسی اعطا خواهد شد.

 

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان سیستان و بلوچستان، خاطرنشان کرد: هم اکنون کار ثبت نام از داوطلبان شرکت در این مسابقه در حال انجام است و کسانی که قصد دارند در این دوره از مسابقات شرکت کنند باید با در دست داشتن مدارک لازم به اداره ارشاد اسلامی ایرانشهر مراجعه کنند.

 

جعفری راد، اضافه کرد: پس از اجرایی موفقیت آمیز اولین دوره مسابقات قرآن کریم اعتصام ویژه کانون های فرهنگی و هنری مساجد در چابهار در تاریخ 7 و 8 اسفند سال گذشته ما را بر آن داشت تا این دوره از مسابقات در سال جاری استمرار داشته باشد.

 

وی افزود: برگزاری مسابقات قرآن کریم در چهار شهرستان مرزی استان از جمله اولویت های کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان در سال 93 خواهد بود.

 

پایان پیام/

کد خبر 363693

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha