آغاز ثبت نام اینترنتی اعتکاف در همدان

خبرگزاری شبستان: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان، از آغاز ثبت نام اینترنتی اعتکاف (14 اردیبهشت) در سراسر استان همدان خبرداد.

حجت الاسلام علی دشتکی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان به خبرنگار شبستان گفت: ثبت نام اینترنتی اعتکاف از( 14 اردیبهشت) آغار خواهد شد و همچنین( 16 و 17 اردیبهشت) ثبت نام حضوری این مراسم معنوی صورت می گیرد.
 

وی افزود: در شهرستان های تابعه استان همدان ثبت نام اینترنتی و حضوری از طریق ادارات تبلیغات اسلامی و ستاد اعتکاف انجام می شود.
 

وی تصریح کرد: هزینه در نظر گرفته شده برای استان همدان 35 هزار تومان است و ما باید طوری برنامه ریزی کنیم که همه بتوانند در این مراسم حضور پیدا کنند.
 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان اظهار داشت: با توجه به این که هر سال ما شاهد رشد اعتکاف در همدان هستیم باید این موضوع را از حالت اداری خارج کنیم خیرین را باید شناسایی کنیم.
 

حجت الاسلام دشتکی خاطرنشان کرد: اعتکاف فرصت مناسبی است تا انسانی که در پیچ و خم زندگی مادی غرق شده، خود را بازیابد و به قصد بهره بردن از ارزش معنوی از علایق مادی دست بکشد و خود را در اختیار پروردگار بگذارد.
 

وی با بیان اینکه اعتکاف به عنوان معجون عبادت‌ها معرفی شده است، خاطرنشان کرد: روزه گرفتن در ایام اعتکاف نیز به بحث عبادی ماه رمضان برمی‌گردد.
 

پایان پیام/
 

کد خبر 363745

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha