همکاری با بهزیستی رسالت انسانی است

خبرگزاری شبستان:رییس جهاد دانشگاهی استان همکاری با بهزیستی را به عنوان رسالت انسانی و خارج از حیطه کاری عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از سمنان، با حضور رییس و معاونین جهاد دانشگاهی استان سمنان در سازمان بهزیستی، همکاری های دو جانبه در زمینه های علمی و پژوهشی بررسی شد.


مدیرکل بهزیستی استان سمنان دراین نشست ضمن گسترده خواندن حیطه کاری سازمان خاطرنشان کرد: پیشگیری و پیگیری اکثر معضلات و آسیبهای اجتماعی که گریبانگیر جامعه شده با بهزیستی است.


حجت الاسلام علی پهلوان پشتوانه علمی را از ملزومات خدمت در بهزیستی عنوان کرد و گفت: برای پیشبرد بهتر امور باید یکدیگر را یاری رسانده تا به یک هم افزایی دست بیابیم و در این راه به همکاری جهاد دانشگاهی به عنوان نهادی که رهبر انقلاب در سخنرانی های خود به آن اظهار امیدواری کرده بود، نیازمندیم.


در ادامه معاون پشتیبانی و منابع انسانی اداره کل بهزیستی استان سمنان به استفاده از ظرفیتهای مشترک دو دستگاه تأکید کرد.


محمود منطقی به گستردگی نیروی انسانی در مراکز و مؤسسات اشاره کرد و گفت: منابع انسانی برترین سرمایه های هر نهاد است که در صورت نادیده گرفته شدن انگیزه پرسنل، سازمان دچار رکورد عملکرد می شود.


وی با اشاره به استرس و سختی کار در فرآیند ارائه خدمات، فاکتورهای انگیزه شغلی را برای حدود 500 پرسنل مستقیم و بیش از سه برابر همکار غیر مستقیم در مراکز تحت نظارت بسیار کم دانست و بر انجام پژوهش هایی با رویکرد راهکارهای افزایش انگیزه تأکید نمود.


رییس جهاد دانشگاهی استان سمنن ضمن اشاره به خدمات ارزنده ای که انقلاب اسلامی به آحاد جامعه ارائه داده افزود: سازمان بهزیستی مأموریتهای گوناگونی را برعهده داشته و کارهای شگفتی را در زمینه های مختلف برای جامعه هدف خویش انجام می دهد.


حسن رهایی با بیان لزوم همکاریهای فی مابین در مباحث علمی و پژوهشی، همکاری را با بهزیستی نه تنها وظیفه سازمانی، بلکه رسالتی انسانی برشمرد که ارزشهای انقلابی و اعتقادی در آن به وضوح قابل شناسایی است.


در ادامه هریک از معاونین حوزه های تخصصی 4گانه توانبخشی، پیشگیری، امور اجتماعی، و مشارکتهای مردمی به بیان ریزفعالیتها و عملکرد هر یک از دفاتر زیرمجموعه پرداختند .


در پایان مقرر شد؛ در راستای نامگذاری سال 93 به عنوان سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی، تفاهم نامه ای درخصوص دوره های آموزشی با عناوین مهندسی فرهنگی، مدیریت فرهنگی، پیوست نگاری فرهنگی، مطالعات فرهنگی، برنامه ریزی فرهنگی، اخلاق سازمانی و مدیریت علوی منعقد شود.


پایان پیام/.
 

کد خبر 363794

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha